۱۶ مرداد ۱۳۹۶

مراسم اختتامیه المپیاد ملی مهارت‌های خدمات فنی گلدیران

با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت بالا بردن مهارت کارگران و جدی گرفتن موضوع مهارت افزایی، شرکت گلدیران با همکاری سازمان فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری المپیاد ملی مهارت های خدمات فنی در سطح کشور نموده است.

این رویداد با حضور حداکثری تکنسین های فنی از چندین سازمان و نهاد , همچنین تکنسین های آزاد این رسته برگزار شد.

 در مرحله نخست این المپیاد حدود 1870 نفربه رقابت پرداختند و طی چندین مرحله شهرستانی و استانی که حدود 2 ماه به طول انجامید، 45 نفر برگزیده در 3 حوزه تخصصی ( صوتی وتصویری – لوازم خانگی – سرمایش و گرمایش) در مرحله نهایی به رقابت پرداخته و به نفرات اول تا سوم هر حوزه, جوایز نفیسی اعطا گردید.

نگهداری مناسب و آموزش روش صحیح  استفاده از اقلام سرمایه ای, علاوه بر اینکه عمر بهره برداری استفاده از محصول را بالا می برد باعث کاهش هزینه ها شده و به نوعی به اقتصاد خانواده کمک می کند.

از سوی دیگر, ارتقاء مهارتهای تولید، نصب و راه اندازی محصولات تولیدی داخلی, علاوه بر افزایش  حس اعتماد به نفس کارگران تولید،  موجب افزایش سطح کیفی محصولات داخلی نیز شده و گامی عملی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ارتقاء تولیدات داخلی محسوب می شود.

المپیاد فوق با  اهدافی چون شناسایی استعدادهای برتر و تامین اشتغال آتی برای جوانان راغب به کار دراین حوزه  برگزار وبا آموزش و ارتقا توانمندیهای افراد منتخب جهت حضور موفق درالمپیاد مهارت جهانی, سازماندهی و برنامه ریزی شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت المپیاد به آدرس www.Goldiran.ir مراجعه فرمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید