۳۰ مرداد ۱۳۹۶

پروژکتورهای جدید و راحت ال‌جی روشنایی‌بخش محفل باشکوه IFA 2017

پروژکتورهای ProBeam UST و MiniBeam ال‌جی تجربه سینمای خانگی ایده‌آلی را با دامنه وسیع و امکانات فوق‌العاده راحت در اختیار کاربر می‌گذارند.

شرکت ال‌جی که شش سال متوالی است جایگاه اول را در بخش پروژکتورهای LED دارد قرار است با پرده‌برداری از دو پروژکتور جدید خود در نمایشگاه IFA که بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی است پیشگامی خود در این بخش را وسعت دهد. ال‌جی تصمیم دارد پروژکتور لیزری ProBeam UST مدل HF85JA و پروژکتور MiniBeam مدل PH30JG را به عنوان بخشی از راهبرد خود برای وسعت بخشیدن به پیشگامی خود در بازار پروژکتورهای LED و لیزری معرفی کند؛ بازاری که در طی سه سال به رشد 5.7 میلیارد دلاری می‌رسد.

LG-ProBeam-Projector_HF85J_Bedroom

پروژکتور ProBeam UST ال‌جی تصویر Full HD با 1080 پیکسل را با طراحی پرتاب خیلی کوتاه نمایش می‌دهد تا تجربه سینمای خانگی غوطه‌ورکننده‌ای را بدون دردسرها و مزاحمت‌هایی که بیشتر پروژکتورهای خانگی دارند برای کاربر به ارمغان بیاورد. پروژکتورهای UST (کوتاه‌پرتاب) آسودگی زیادی را به همراه دارند زیرا نیاز به نصب حرفه‌ای نداشته و به پخش شدن انبوهی از کابل‌های بدمنظره روی زمین یا فضای خیلی وسیع بین پروژکتور و صفحه نمایش احتیاجی نیست. پروژکتور ProBeam UST تنها لازم است 12 سانتی‌متر با نمایشگر فاصله داشه باشد تا تصویر 100 اینچی را نمایش دهد. این محصول بسیار کاربری آسانی دارد زیرا به پایه هم نیازی ندارد و خیلی راحت می‌توان آن را روی هر مبلمان یا لوازم خانگی قرار داد تا یک شب سینمایی جذاب ایجاد کرد. علاوه بر این، وقتی در اواسط فیلم به سراغ تهیه ذرت بوداده از جای خود بلند می‌شوید روی صفحه سایه شما نمی‌افتد.

LG-ProBeam-Projector_HF85J_Office

پروژکتور ال‌جی ProBeam UST قادر است تا 1500 آنسی لومن روشنایی ایجاد کند که 1.5 برابر بیشتر از پروژکتورهای قبلی UST ال‌جی است. با نسبت تصویر 150,000:1 در این پروژکتور هر فیلم و برنامه تلویزیونی واضح و شفاف دیده می‌شود. علاوه بر این، منبع نور پروژکتور بسیار بادوام است و تا 20 هزار ساعت تماشای فیلم را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. طراحی مبتکرانه I شکل موتور لیزری نیز بدنه باریک، سبک و جمع‌وجوری به این محصول داده است که آن را در هر اتاقی زیبا جلوه می‌دهد.

LG-ProBeam-Projector_HF85J_Livingroom

پروژکتور LG ProBeam UST قابلیت اتصال به بلندگوهای بی‌سیم یا هدفون را دارد و شکل چهارگوش خروجی تصویر هم به صورت افقی و هم عمودی قابلیت ایستادن را دارد که نمایش تصویر را با بیشترین انعطاف ممکن میسر می‌کند. ناگفته نماند که این پروژکتور از پلت‌فرم برنده webOS برای تلویزیون هوشمند برخوردار است که دسترسی آسان بینندگان را به خدمات پخش آنلاینی که تعدادشان هر روز رو به فزونی است فراهم می‌کند.

پروژکتور MiniBeam ال‌جی نیز حمل و کاربری آسانی دارد. این پروژکتور HD با باتری داخلی‌اش تا 4 ساعت نمایش فیلم را به همراه دارد و با طراحی بدون سیمش می‌توان دو فیلم کامل را در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه در پاسیو یا هنگام استراحت در اتاق هتل تماشا کرد. یکی از امکانات بارز این پروژکتور Multi-Angle Projection است که به این دستگاه امکان می‌دهد تا 70 درجه کج شود تا بتوان تصویر را روی دیوار یا سقف و بدون استفاده از سه‌پایه مشاهده کرد.

LG-MiniBeam-Projector_PH30J_1

پروژکتور MiniBeam با پورت یواس‌بی نوع C سازگاری دارد و می‌تواند به دستگاه‌های دیگری مانند لپ‌تاپ و تلفن هوشمند متصل شود و باتری داخلی 9 هزار میلی‌آمپر خود را تنها با یک کابل شارژ کند. این پروژکتور قادر است سیگنال‌های صوتی را به دستگاه بلوتوث دیگری مانند بلندگوی بی‌سیم، تلفن هوشمند یا سیستم صوتی خودرو ارسال کند.

LG-MiniBeam-Projector_PH30J_2

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2017 که در برلین آلمان برگزار می‌شود می‌توانند با مراجعه به غرفه ال‌جی از یکم تا ششم سپتامبر این محصولات جدید را از نزدیک مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید