۰۳ مرداد ۱۳۹۶

گزارش روز‌ هشتم و نهم از سفر تحقیقاتی اولین گروه بچه‌های LG Challenger به کره جنوبی

اعضتیم بایار در تعطیلات آخر هفته به تفریح در شهر پرداختند. گزارش آن را در ادامه بخوانید:

روز هشتم

در تعطیلی آخر هفته، تیم بایار به گشت و گذار در شهر زیبا و توریستی بوسان پرداخت که در این شهر مردم هنرمند بسیاری را دید. از جمله موارد مورد توجه این بود که هیچکس در این شهر یا حتی در کل کشور کره جنوبی محتاج نان شب خود نمی‌شود و شاید فقط نتواند خیلی از زندگی لذت ببرد. مثلا در همه سفر دو روزه به شهر بوسان در خیابان‌ها و حتی متروها افراد مسن مشغول به بعضی کارها بودند ولی گدا در این شهر وجود نداشت که این نشان از کاری و زحمتکش بودن مردم این شهر و کشور است.

در مسیر برگشت از این شهر به سمت سئول از متروهای درون شهری استفاده شد و ایستگاه‌های مترو و درب های PSD این مسیرها نیز تا حدودی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

روز نهم

در روز یکشنبه که تعطیلی آخر هفته محسوب می‌شد، ما به دیدن بازارها و محلات دانگ دائمون پرداختیم و برای اولین بار غذای ویتنامی را تجربه کردیم.

در این بازارهای شلوغ و جالب که فقط در روزهای آخر هفته (یکشنبه‌ها) دایر می‌گردد، خیلی از وسایل لازم و ضروری زندگی پیدا می‌شود، حتی وسایلی که قبلا استفاده شده بود و به صورت دست دوم و با قیمت خیلی کمتر فروخته می‌شود. برای مثال، در این بازارها از لباس و کاپشن و صنایع دستی گرفته تا دوچرخه و آلات موسیقی و غیره پیدا می‌شود.

علت اینکه این بازارها فقط در روز یکشنبه‌ها باز می‎شوند هم به خاطر نظارت دولت بر فروش فروشندگان و همچنین وقت آزاد بیشتر مردم است. هدف از این بازدید آشنایی با فرهنگ عامه مردم کره جنوبی و هم‌چنین خرید با قیمت ارزان بود.

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر، به وب‌سایت www.lgchallenger.ir و صفحه اینستاگرام ال‌جی چلنجر مراجعه کنید.

منتظر ارائه گزارش‌ تیم‌های دیگر در همین وبلاگ باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید