۰۸ مرداد ۱۳۹۶

گزارش روز‌ یازدهم از سفر تحقیقاتی اولین گروه بچه‌های LG Challenger به کره جنوبی

هجدهم جولای؛ یازدهمین روز از سفر 

تیم بایار در یازدهمین روز از سفر خود به کره جنوبی به دیدار سفیر محترم ایران در کشور کره،جناب آقای طاهریان، رفت و در آنجا به همراه جناب آقای دکتر پیران نماینده محترم وزارت علوم در کشور کره جنوبی و جناب آقای مؤمنی در جلسه‌ای تقریبا یک ساعته به بحث و بررسی موضوع سفر تحقیقاتی و حمایت‌های شرکت ال‌جی و برنامه‌های آتی برای عملی کردن این طرح و بومی‌سازی آن در ایران پرداخته شد.

جناب آقای طاهریان این اقدام شرکت ال‌جی را بسیار جالب و تاثیرگذار برای دانشجویان و ارتباط آنها با دیگر کشورها دانست و نسبت به ادامه روند همکاری این شرکت با دانشجویان ایرانی و سفارت ایران ابراز امیدواری کرده و آمادگی اولیه خودشان برای حمایت از چنین ایده‌ها و برنامه‌هایی مطرح کردند.

بعد از این جلسه، اعضای تیم به سمت دانشگاه Dongguk رفتند و از دپارتمان‌های تخصصی شیمی و مواد این دانشگاه و بخش‌های دیگر این دانشگاه دیدن کردند.

یعد از دانشگاه به سمت برج سئول رفتند و با تله کابین به بالای برج رسیدند. از نکات قابل توجه در این برج، قفل‌های عشق بود که آنها را از نزدیک مشاهده کردند. در این برج که از بالای آن تقریبا کل شهر سئول دیده می‌شد مردم، قفل‌هایی را برای عشق‌شان می‌بستند.

در نهایت، تیم بایار به تهیه گزارش روز و تکمیل فایل‌ها و فیلم‌های ضبط شده پرداخت.

برای مشاهده تصاویر بیشتر، به وب‌سایت www.lgchallenger.ir و صفحه اینستاگرام ال‌جی چلنجر مراجعه کنید.

منتظر ارائه گزارش‌ تیم‌های دیگر در همین وبلاگ باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید