۱۵ مرداد ۱۳۹۶

گزارش روز سیزدهم از سفر تحقیقاتی دومین گروه بچه‌های LG Challenger در ایتالیا

بیست و یکم جولای؛ سیزدهمین روز از سفر

صبح سیزدهمین روز از سفر بچه‌های ال‌جی چلنجر در میلان ایتالیا با جلسه­ برین استورمینگی شروع شد. مشکلاتی در ایده وجود داشت که نیازمند ایده‌پردازی و شروع دوباره بود. مشکلاتی نظیر بعد فرهنگی، نوع کارکرد و خدمت ارائه‌شده در محصول. در طی جلسه، طراحان گروه تمام داشته­‌های اولیه را کنار گذاشتند و از ابتدا شروع به ایده‌پردازی کردند.

در انتهای این جلسه، بچه های گروه به همراه پروفسور زینگاله برای دست یافتن به راهکارهای تعاملی راهی موزه سینما شدند. آثار هنری در این موزه وجود داشت که به توسعه ایده پروژه یوفوریا کمک شایانی کرد. ویژگی این محصولات ارتباط برقرار کردن با فرد و دادن بازخورد بود که مخاطب را درگیر می­کرد.

photo_2017-07-26_16-40-11

شب‌هنگام، بچه ها برنامه فوق‌العاده­‌ای داشتند؛ برنامه‌ای که مشتاق رسیدن این شب بودند. آنها بلیت اپرای دریاچۀ قو را گرفته بودند. لباس رسمی مناسب اپرا پوشیدند و به سالن اپرای لاسکالای میلان (La Scala Opera Milan) رفتند. نمایش زیبای دریاچۀ قو چایکوفسکی را با چشم‌هایی که از دیدن این همه زیبایی و شکوه لذت می برد، تماشا کردند.

شبی به یادماندنی و تجربه­‌ای فوق‌­العاده برای تک‌تکشان بود. آن همه ریتم و موسیقی، هماهنگی و زیبایی اجرا، و همۀ آدم‌هایی که جمع شده بودند تا در کنار هم این زیبایی را تجربه کنند، نمودی از یک لذت دسته جمعی بود.

photo_2017-07-26_16-40-20

امروز و این شب همراه تجربه‌­هایی خوب به پایان رسید و بچه ها کم کم به آخر سفرشان نزدیک می شوند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر، به وب‌سایت www.lgchallenger.ir و صفحه اینستاگرام ال‌جی چلنجر مراجعه کنید.

منتظر ارائه گزارش‌ تیم‌های دیگر در همین وبلاگ باشید.

۲ نظر

Akbari ۲۳ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام وقتتون بخیر
مرحله ثبت نام دوره ی جدید چه زمانی آغاز میگردد؟

ال جی ۲۴ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

دوست عزیز سلام،

هنوز این دوره به اتمام نرسیده و یکی از گروه ها سفر تحقیقاتی خود را به پایان نرسانده است.

نظر دهید