۳۰ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی Q6 وارد بازار ایران شد

ال‌جی Q6 نمایشگر FullVision با حداقل حاشیه را با قیمت مناسب یک تلفن هوشمند میان‌رده‌ به بازار ایران آورد. هم اکنون می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های ال‌جی موبایل در سراسر ایران این محصول را خریداری نمایید. 

در عصری که برخورداری از حداقل حاشیه گرایش نوظهور در تلفن‌های هوشمند پرچمدار است، ال‌جی Q6 اولین تلفن هوشمند میان‌رده به شمار می‌رود که این قابلیت را برای انبوه بازار فراهم می‌کند. نمایشگر منحصربه‌فرد ۵٫۵ اینچ FHD+ FullVision در ال‌جی Q6 با نسبت تصویر ۱۸:۹ تماشای فیلم، بازی کردن و انجام چند کار با هم را بسیار بهتر و غوطه‌ورکننده‌تر می‌کند. این تلفن هوشمند “بی‌حاشیه” برای بیشتر کردن فضای صفحه‌نمایش طراحی شده است و با این حال باز هم از لمس تصادفی صفحه در زمان گرفتن در دست پیشگیری می‌کند.

photo_2017-09-21_08-52-25

ال‌جی Q6 با این طراحی کمینه‌گرا و شیک عالی به نظر می‌رسد. این محصول هیچ برآمدگی ناخوشایندی در بخش دوربین ندارد و ظاهرش یکدست و صاف است. انحنای جذاب با گوشه‌های گرد بدنه با گوشه‌های نمایشگر مطابقت دارد. ال‌جی Q6 قاب شیک فلزی دارد اما هم سبک است و هم در برابر استفاده روزانه بسیار مقاوم و مستحکم‌تر.

ال‌جی Q6 نه تنها زیباست بلکه استفاده از آن نیز بسیار راحت است. ال‌جی Q6 که از تحقیقات ارگونومیک در تولید ال‌جی G6 بهره می‌برد در دست گرفتن و استفاده از آن با یک دست بسیار راحت است. برای آسودگی بیشتر کاربر، قابلیت اختصاصی تشخیص چهره ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا قفل Q6 را سریع‌تر و بدون کمترین زحمتی نسبت به دیگر فناوری‌های تشخیص چهره که هم اکنون در دسترس است باز کنند.

LG-Q6-Lifestyle-03-e1499747773769

همان طور که انتظار می‌رفت، ال‌جی Q6 میراث عالی ال‌جی در اپتیک را با خود به همراه دارد. این تلفن هوشمند دوربین سلفی با زاویه گسترده ۱۰۰ درجه دارد که به شیفتگان عکاسی امکان می‌دهد از گروه بزرگ دوستان و اعضای خانواده در یک شات و در کمترین زمان ممکن عکس بگیرند. تجربه کاربری بهبودیافته UX 6.0 ال‌جی در این دوربین امکان بهره‌مند شدن از نسبت تصویر ۱۸:۹ در نمایشگر FullVision را فراهم می‌کند. حالت دوربین مربع اشتراک‌گذاری تصاویر مربع‌شکل شما را به راحتی میسر می‌کند تا بتوانید با استفاده از چندین مربع تصاویر کلاژ درست کنید.

به جز اینها، ال‌جی Q6 دوام بالایی هم دارد. قاب فلزی که گرداگرد Q6 را احاطه می‌کند از سری آلومینیوم فوق‌العاده قوی ۷۰۰۰ ساخته شده که یکی از قوی‌ترین آلیاژهای موجود است که در صنایع هوافضا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تلفن هوشمند بیش از ۲۰ تست سختگیرانه ال‌جی بر روی باتری را انجام داده که شامل گرما، ضریب نفوذ و ضربه می‌شود؛ آزمون‌هایی که شرایط آن شدیدتر و سختگیرانه‌تر از پروتوکل‌های تست بین‌المللی بوده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید