۱۵ شهریور ۱۳۹۶

با محصولات جدید ال‌جی، خانه هوشمند و رویایی خود را بسازید

ال‌جی لوازم خانگی ۲۰۱۷ خود را مجهز به وای-فای کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی به آنها متصل شده و با هم در تعامل باشند.

یخچال هوشمند Smart InstaView Door-in-Door با پلت‌فرم webOS انحصاری ال‌جی نیرو می‌گیرد و با تمامی قابلیت‌های راحتی که سرویس صوتی آمازون الکسا (Amazom Alexa) ارائه می‌دهد سازگاری دارد.

ویژگی جدیدی که در سال ۲۰۱۷ اضافه شده است پشتیبانی دستیار گوگل (Google Assistant) از تمامی دستگاه‌های خانه هوشمند ال‌جی است که شما می‌توانید با استفاده از Google Home، تلفن همراه اندروید یا آیفون خود لوازم خانگی متصل را بدون دخالت دست کنترل کنید. کاربران با دستیار گوگل می‌توانند مجموعه وظایف متنوعی انجام دهند. مثلاً زمان باقیمانده اتمام برنامه شست‌وشو را چک کنند یا به یخچال خود بگویند یخ بیشتری بسازد. و از آنجا که این دستیار با Google Home می‌تواند صدایی را از صدای دیگر تمایز دهد، همه اعضای خانواده می‌توانند وارد عمل شوند.

ال‌جی از پلت‌فرم صوتی اختصاصی خود با عنوان Deep ThinQ نیز به همراه آمازون الکسا و دستیار گوگل بهره می‌برد. دستگاه کنترل مرکزی SmartThinQ Hub ال‌جی نقش اصلی در پلت‌فرم خانه هوشمند ال‌جی بازی می‌کند و اطلاعات را از لوازم خانگی هوشمند و همین طور دستگاه‌های معمولی که به حسگرهای SmartThinQ متصل هستند به واسطه وای-فای، زیگ‌بی و بلوتوث گردآوری می‌کند. اطلاعات به شکل اعلان در نمایشگر LCD نمایش داده می‌شود یا از طریق بلندگوهای تعبیه شده در هاب اعلام می‌شود.

SmartThinQ-1024x589

ال‌جی روبات‌های هوشمند خود را برای اولین بار به نمایشگاه برلین در اروپا می‌آورد که روبات Hub Robot در صدر آنها قرار دارد. این روبات چیزی فراتر از یک دستیار است و می‌تواند از فناوری تشخیص صدا استفاده کند و به دیگر دستگاه‌های هوشمند ال‌جی متصل شود تا انجام کارهای خانه کمتر عذاب‌آور و خسته‌کننده باشند. فرمان زبانی تنها چیزی است که هاب روبات به آن نیاز دارد تا وظایفی نظیر تنظیم برنامه خشکشویی از آب داغ به گرم یا روشن کردن دستگاه تهویه مطبوع هوا در اتاقی دیگر را انجام دهد.

روبات‌ راهنمای فرودگاه (Airport Guide Robot) و روبات نظافت‌چی فرودگاه (Airport Cleaning Robot) بنیان‌گذار روبات‌های خدمت‌رسان ال‌جی در خارج از منزل هستند. روبات راهنمای فرودگاه با استفاده از پلت‌فرم تشخیص صدای انحصاری ال‌جی قادر به فهم زبان‌های کره‌ای، انگلیسی، چینی و ژاپنی است که از پرتکلم‌ترین زبان‌ها در فرودگاه اینچئون کره جنوبی به شمار می‌روند.

روبات چمن‌زن ال‌جی (Lawn Mowing Robot) نیز با دقت و امنیت کامل علف‌ها را هرس می‌کند. این روبات به حسگرهای پیشرفته‌ای مجهز است که در روبات‌های فرودگاه نیز وجود دارد و با استفاده از آنها همیشه می‌تواند موقعیت مکانی خود را تشخیص دهد تا تمامی موانع قابل رؤیت مانند درختان و پرچین‌ها را ردیابی کند و کار چیدن و هرس کردن علف‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

دنیای شگفت‌انگیز لوازم خانگی هوشمند ال‌جی و مجموعه‌ای از دستگاه‌های اینترنت اشیا هوشمند در نمایشگاه IFA ارائه شد؛ محصولاتی که روشنایی، انرژی، امنیت و تهویه هوا را به صورت کاملاً هوشمند در خانه برقرار می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید