۲۸ شهریور ۱۳۹۶

برندگان سکه‌های طلایی در جشنواره اینچ‌های طلایی

هنوز هم می‌توانید شانس خود را در جشنواره اینچ‌های طلایی محک بزنید. اما فقط تا آخر شهریور فرصت دارید!

خانم سهیلا جزی نهمین برنده جشنواره اینچ‌های طلایی شد و توانست با خرید یک تلویزیون 55 اینچی 55 سکه نیم بهار آزادی معادل 36 میلیون و 58 هزار تومان جایزه بگیرد. جشنواره هیجان‌انگیز اینچ‌های طلایی توسط شرکت‌های ال‌جی و گلدیران از 10 تیرماه برگزار شده تا آخر شهریور ماه ادامه دارد. در این مدت می‌توانید با خرید تلویزیون‌های پیشرفته ‌ال‌جی علاوه بر تخفیف‌های نقدی، در قرعه‌کشی جشنواره اینچ‌های طلایی شرکت کنید. در این جشنواره هر هفته یک نفر به قید قرعه، برابر با اینچ‌های تلویزیون خریداری شده نیم‌سکه طلا جایزه می‌گیرد ( از 43 تا 79 عدد نیم‌سکه بهار آزادی). علاوه بر این تخفیفات و جوایز، خریداران از شش ماه اشتراک رایگان فیلیمو نیز بهره‌مند خواهند شد.

بهاره-حیدری-تهران-هفته-3

طی هشت هفته برگزاری این مسابقه هشت نفر از خریداران تلویزیون‌های ال‌جی از سرتاسر ایران توانسته بودند برنده جایزه ویژه این جشنواره شوند. در هفته اول آقای رضا بیات با خرید یک تلویزیون 43 اینچی 43 نیم‌سکه بهار آزادی به خانه برد. هفته دوم نوبت آقای محمد محمدی کاهو از مشهد بود که 49 نیم‌سکه برنده شود. سومین برنده خانم بهاره حیدری از تهران بود که با خرید یک تلویزیون 43 اینچی معادل آن نیم‌سکه دریافت کرد.

 چهارمین برنده یعنی خانم مریم نجف زاده با 43 نیم‌سکه بهار آزادی راهی خانه شد.

 مریم-نجف-زاده-کرج-هفته-4(1)

پنجمین برنده آقای علیرضا براتی بود که در کنار تلویزیون 49 اینچی معادل اینچ‌های آن نیم‌سکه دریافت کرد. ششمین برنده خانم نگین رستمی از شهر قدس بود که 49 نیم‌سکه بهار آزادی جایزه گرفت. آقای محمدرضا دلبر با خرید یک تلویزیون 55 اینچی برنده هفتم این جشنواره بود. آقای بهرام علیزاده هم که به تازگی جایزه خود را دریافت کرده است با خرید یک مدل 49 اینچی در مشکین‌شهر توانست جایزه ویژه این جشنواره را بگیرد.

اگر شما هم می‌خواهید یکی از برندگان این جایزه ویژه باشید تا آخر شهریورماه وقت دارید تا با خرید یکی از تلویزیون‌های ذکر شده در جدول جشنواره شانس خود را محک بزنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید