۲۶ شهریور ۱۳۹۶

رژیم غذایی سالم با پخت ترکیبی در مایکروویو سولاردام ال‌جی

پخت ترکیبی در مایکروویو سولاردام ال‌جی با آمیزه‌ای از چندین روش پخت مختلف، غذای دلخواه مورد نظر شما را با توجه به نوع آن فراهم می‌آورد.

موضوع بسیار ساده است. طبخ نوری در این مایکروویوها همراه با ترکیب ۵ روش پخت، معنایی جز آشپزی سالم با قدرت انتخاب بالا نخواهد داشت. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در کمترین زمان یعنی چیزی معادل سه برابر سرعت فرهای برقی با کمترین روغن مصرفی یا حتی بدون روغن و  با استفاده از قابلیت بخارپزی، چه بسا گریل، برای علاقه‌مندان به این سبک تهیه کنید؛ از قورمه سبزی و کشک بادمجان گرفته تا کالباس و پیتزا.

۵ روش پخت شامل مایکرویو، گریل، کانوکشن، پخت بخارپز و پخت ترکیبی همان امکانی است که خلاقیت در آشپزی را با چاشنی سلامت به ارمغان می آورد به خصوص که ۳۳ برنامه طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی هم مهیاست که زحمت مصرف کننده را به حداقل برساند. موتور جوجه گردان و کباب گردان را هم به این پکیج اضافه کنید تا بهتر بتوانید سبک زندگی سالم را که ملزوم تغذیه سالم است متصور شوید. راه حل کاملا در دسترس است.

BILLboard-01

از پخت ترکیبی برای پخت و برشته شدن همزمان استفاده می‌کنیم. این دستگاه 5 حالت ترکیب دارد که البته حالت دوم CO-2 کاربرد ندارد:

CO-1,CO-2,CO3,CO-4,CO-5

در ترکیب‌ها ظروف بدون درپوش هستند.

در سیستم پخت ترکیبی هر چه حجم ماده غذائی بیشتر باشد از قدرت بالاتر استفاده می‌کنیم و هر چه حجم ماده غذائی کمتر باشد از قدرت پائین تر. مثلاً وقتی می‌خواهیم مرغ درسته و جوجه کباب طبخ کنیم برای مرغ قدرت 600 وات و برای جوجه 180 وات را انتخاب می‌کنیم و برای غذاهایی که حجم متوسط دارند مثل کوکو و کباب تابه‌ای، قدرت 360 وات را در نظر می‌گیریم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید