۲۹ شهریور ۱۳۹۶

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE با فناوری Centum System در بازار ایران

ماشین لباسشویی شگفت‌انگیز و فوق پیشرفته LG SIGNATURE مدل WM-SG120CW با فناوری Centum System و ظرفیت شست‌وشوی 12 کیلوگرم لباس به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی/گلدیران به فروش می‌رسد.

هنر جوهره

عظمت واقعی هر محصول وقتی جلوه پیدا میکند که اصالت محصول مجال ظهور پیدا کرده و در طراحی ناپدید نشود. سری LG SIGNATURE نمایانگر مفهومی جدید از سری محصولات فوق پیشرفته و مدرن است که توانسته اصالت محصولات را حفظ کند.

photo_2017-09-17_15-03-04

جایزه‌ها

White_Washer_TWINWash_01_p

طراحی بی‌نظیر

طراحی مدرن این محصول بر اساس دوام و زیبایی بوده است. از قسمت کوچک گرفته تا جزئیات و مواد استفاده شده، در همین راستا بکار گرفته‌شده‌اند. درب مشکی با شیشه مقاوم و محافظ قدرتمند نشان دهنده تعهد ما به زیبایی و دوام است.

White_Washer_TWINWash_02-1_p

اوج هنر زیبایی شناسی

با لباسشویی LG SIGNATURE می توانید دو دسته لباس را به صورت همزمان و جدا از یکدیگر بشویید. مثلا لباس‌های سفید و رنگی، یا ملحفه و لباس کودکان و یا لباس‌های سنگین و حجیم. یک دسته از لباس‌ها را در محفظه بالایی و اصلی و دسته دیگر لباس‌ها را در TWINWash Mini بشویید.

White_Washer_TWINWash_03_p

Centum System، انتخابی هوشمند تا 20 سال دیگر

فناوری Centum System صدا و لرزش را به حداقل ممکن می‌رساند و میزان صدا را به 66 دسی بل کاهش می‌دهد.
موتور اینورتر دایرکت درایو این ماشین لباسشویی فوق‌العاده بادوام با ضمانت 20 ساله عرضه می‌شود؛ انتخابی قطعاً هوشمندانه.

White_Washer_TWINWash_04_p

کنترل دوگانه روی یک نمایشگر واحد

شما می‌توانید هر دو محفظه را به آسانی از روی نمایشگر ماشین لباسشویی اصلی کنترل کنید.

White_Washer_TWINWash_05_p

رابط کاربری دایره‌ای با دسترسی سریع

صفحه نمایش LCD  منحصربه‌فرد، به شما این امکان رامی‎دهد تا راحت و سریع دو سیستم شست‌وشو را در یک زمان مدیریت کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق قسمت “الگوی من” یا My Pattern که در برنامه‌های پراستفاده شما نمایش داده می‌شود، رابط کاربری خاص خودتان را بسازید.

White_Washer_TWINWash_06_p

سیستم خودکار استفاده از شوینده 

به کمک عملکرد این سیستم خودکار، فقط لازم است مخزن مواد شوینده را پر کنید؛ آنگاه لباسشویی با استفاده از برنامه soil sending، مقدار شوینده کافی و مناسب را به صورت خودکار اضافه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این لباسشویی می‌توان به محفظه بزرگ مواد شوینده اشاره کرد که برای 20 بار شستشو کافی می‌باشد.

White_Washer_TWINWash_07_p

فناوری SmartThinQ
ماشین لباسشویی LG SIGNATURE مجهز به فناوری SmartThinQ است. با استفاده از گوشی‌ هوشمند می توانید نحوه عملکرد لباسشویی را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید برنامه های شستشوی متفاوتی را دانلود کرده و حتی میزان آب و برق استفاده شده را نیز ببینید.

White_Washer_TWINWash_08_p

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید