۲۵ شهریور ۱۳۹۶

مانیتور 24 اینچ MP59G-P ال‌جی شما را در بازی‌های کامپیوتری غرق می‌کند

از تجربه بازی Full HD با Motion Blur در مانیتور 24 اینچ 24MP59G-P لذت ببرید.

علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی می‌توانند با صفحه نمایش Full HD در مانیتور 24 اینچ ال‌جی که با کاهش Motion Blur به یک میلی‌ثانیه دقت و ظرافت مورد نیاز برای بازی کردن در سطح بسیار بالا را میسر می‌کند لذت ببرند. با زمان پاسخ تقریبا یک میلی‌ثانیه، Motion Blur  و تاری تصویر کاهش می‌یابد تا تصاویر روان‌تر و با دقت بیشتر در بازی ارائه شود.

فناوری FreeSync شرکت  AMD

فناوری FreeSync باعث کاهش پرش تصویر و عدم روان بودن تصاویر که ناشی از تفاوت میان نرخ فریم کارت گرافیک و نرخ تازه‌سازی تصویر مانیتور است می‌شود. گیمرها با FreeSync می‌توانند از حرکات روان و پیوسته در طول بازی‌های خود لذت ببرند.

24MP59G-P_AMD-FreeSync_040917_D

همگام‌سازی اکشن پویا با Dynamic Action Sync
گیمرها می‌توانند با همگام‌سازی اکشن پویا، بازی بهینه شده و سریع‌تری را تجربه کنند. همگام‌سازی اکشن پویا قابلیتی است که باعث کاهش input lag شده تا بازی کردن در بازی‌های RTS بهتر باشد.

24MP59G-P_Dynamic-Action-Sync_040917_D

تثبیت ‌کننده رنگ سیاه (Black Stabilizer)
نمایش تمام جزئیات حتی در صحنه‌های تاریک. فناوری تثبیت ‌کننده رنگ سیاه ال‌جی صحنه‌های تاریک را تشخیص داده و به روشن‌تر کردن آنها کمک می‌کند تا بتوانید دشمنی که در تاریکی کمین کرده و در انتظار حمله به بازیکن شماست را پیدا کنید.

24MP59G-P_Black-Stabilizer_040917_D

حالت مخصوص بازی  Game Mode

حالت بازی خود را برای بهینه‌سازی و سفارشی‌سازی نوع بازی تنظیم کنید. 2 حالت از پیش تنظیم‌شده برای بازی‌های تیراندازی اول شخص و 1 حالت از پیش تنظیم‌شده برای بازی‌های RTS وجود دارد که می‌توانید از بین آنها بهترین حالت را برای خود و بازی که در حال انجام آن هستید انتخاب کنید.

24MP59G-P_Game-Mode_040917_D

کنترل روی صفحه

کنترل روی صفحه تنظیمات ضروری نمایشگر را در یک پنجره مناسب قرار می‌دهد تا به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید. میزان صدا، روشنایی، تنظیمات قبلی حالت تصویر، Screen Split 2.0 و بسیاری دیگر را می‌توانید بدون دکمه‌های روی مانیتور، تنها با چند کلیک موس تنظیم کنید.

24MP59G-P_On-Screen-Control_040917_D

پایه  V-Line

طراحی شفاف این مانیتور مخصوص بازی، با استفاده کردن از رنگ قرمز در پایه V شکل آن زیباتر شده است. این مانیتور بهترین گزینه در منزل به عنوان بخشی از وسایل رومیزی مخصوص بازی است.

24MP59G-P_V-Line-Stand_040917_D

ستاره انرژی (ENERGY STAR)

مانیتورهای تأییدشده ENERGY STAR دارای الزامات مصرف انرژی بهینه تنظیم شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا در حالت‌های روشن، خواب و خاموش است. به طور متوسط، مانیتورهای دارای نشان ENERGY STAR دارای 25 درصد صرفه‌جویی بیشتر نسبت به گزینه‌های استاندارد بازار هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید