Quantcast
آذر ۳, ۱۳۹۶
November 24, 2017
LG-Signature-1024x700

ال‌جی با مسابقات گلف برای پیوند مشتریان بالارده با برند LG SIGNATURE همکاری می‌کند.

ال‌جی امروز اعلام کرد که وارد توفقی با انجمن گلف حرفه‌ای بانوان شده است تا با مسابقات قهرمانی اِویان (Evian Championship) به عنوان یک شریک جهانی تا سال ۲۰۲۰ همکاری داشته باشد. این مسابقه پنجمین مسابقه بزرگ و مهم در تور LPGA است و مسابقات ANA Inspiration، مسابقات قهرمانی زنان KPMG Women’s PGA Championship، مسابقات آزاد زنان امریکا و مسابقات آزاد زنان Ricoh جزو چهار مسابقه اول هستند. این سری از مسابقات در زمین گلف اویان واقع در Évian-les-Bains فرانسه هر سال در ماه سپتامبر برگزار می‌شود و رقابت‌های امسال نیز از ۱۴ تا ۱۷ سپتامبر خواهد بود.

مسابقات قهرمانی اویان به عنوان پنجمین و آخرین مسابقه هر سال ۲۴ میلیون بیننده از ۱۷۰ کشور دنیا دارد. این جذابیت گسترده مشتاقان بازی گلف برای ال‌جی الکترونیکس فرصتی فراهم می‌آورد تا بالغ بر ۳۰ میلیون دلار برای تبلیغات خود هزینه کند.

برند LG SIGNATURE جدیدترین برند محصولات ممتاز و فوق پیشرفته ال‌جی است که پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، بهترین طراحی و راحتی در استفاده را دارد. این برند در بازارهای اصلی اروپا، آسیا و امریکای شمالی تا به امروز در دسترس قرار گرفته است و در حال حاضر شامل تلویزیون‌ OLED، ماشین لباسشویی، یخچال و دستگاه تصفیه هوا با طراحی منحصربه‌فرد می‌شود. ال‌جی تصمیم دارد همزمان با حمایت از مسابقات قهرمانی اویان دسترسی به محصولات برند LG SIGNATURE را در بازارهای جدیدی مانند خاورمیانه، روسیه و هند را در آینده‌ای نزدیک توسعه دهد.

برایان نا، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی جهانی ال‌جی، می‌گوید: «پس از تسریع در عرضه جهانی برند LG SIGNATURE، ما تصمیم داریم اقدامات بازاریابی ممتازی را گسترش دهیم تا جایگاه این برند فوق پیشرفته را در بازار جهانی تحکیم کنیم. ال‌جی الکترونیکس با عرضه این محصولات به مشتریان ممتاز خود که علاقه‌مند به مسابقات بزرگ گلف هستند امیدوار است برند فوق پیشرفته LG SIGNATURE را توسعه دهد.»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو