۱۶ شهریور ۱۳۹۶

نمایشگاه IFA 2017: نگاهی به فناوری نانوسل در تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی

شما معمولاً از چه زاویه‌ای به تماشای برنامه‌های تلویزیون می‌نشینید؟

شاید اصلا تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید زیرا ممکن است از هر جا و هر زاویه ای تلویزیون تماشا کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 60 درصد از مردم مستقیم جلوی تلویزیون نمی‌نشینند و از زوایای مختلف تلویزیون می‌بینند.

معمولاً تلویزیون‌ها وضوح بهینه و یکسانی در تمامی زوایا ندارند. اما تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی با زاویه دید گسترده‌ای که دارند بهترین تصویر و کامل‌ترین وضوح را ارائه می‌دهند؛ حتی اگر شما از اطراف و با زاویه 60 درجه تلویزیون تماشا کنید.

نمایشگرهای LCD نانوسل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است. نمایشگر نانوسل با جذب امواج نور سرگردان و ایجاد رنگ‌های خالص‌تر و تمیزتر کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند. تلویزیون‌های نانوسل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آنهایی که درست جلوی تلویزیون نشسته‌اند و آنهایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

photo_2017-08-19_17-43-02

نسل سوم تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی با فناوری Nano Cell واقعی‌ترین تصویر ممکن را نمایش می‌دهند و دقیق‌ترین و ریزترین جزییات را از هر زاویه دیدی ایجاد می‌کنند. این تلویزیون‌های جدید به وسیله فناوری Active HDR با Dolby Vision امکان مشاهده چندین فرمت HDR را میسر می‌کنند و به کاربر دسترسی به طیف وسیعی از محتوای HDR فوق‌العاده باکیفیت را می‌دهند.

در ادامه، می‌توانید تفاوت تلویزیون‌های مجهز به فناوری نانوسل ال‌جی با تلویزیون‌های معمولی که فاقد این فناوری هستند را در نمایشگاه IFA 2017 با چشم خود ببینید.

LG-나노셀-슈퍼매치02-

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است از دو بازیکن مطرح فوتبال خواسته شده است تا با تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی بازی کنند. در غرفه ال‌جی نیز نظیر همین تجربه برای بازدیدکنندگان ایجاد شد تا خودشان بتوانند این اختلاف را از نزدیک مشاهده کنند و تفاوت زاویه دید را امتحان کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید