۰۹ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی از لوازم خانگی توکار ممتاز و پیشرفته‌اش در نمایشگاه IFA 2017 پرده‌برداری می‌کند

ال‌جی استودیو (LG Studio) در ابعاد مختلف برای تناسب و یکپارچگی بیشتر برای هر آشپزخانه‌ای عرضه خواهد شد.

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2017 برلین نشان خواهد که چطور لوازم خانگی توکارش را برای تطابق با چیدمان و دکور آشپزخانه‌های کنونی گسترش خواهد دارد. این روزها که مشتریان بیش از گذشته به طراحی و شخصی کردن آشپزخانه باب میل خود اهمیت بیشتری می‌دهند، مجموعه لوازم خانگی توکار ال‌جی در دو اندازه مختلف ارائه می‌شوند تا مجموعه وسیع‌تری از سبک‌های مختلف برای انتخاب در اختیار مشتری باشد. ال‌جی جدیدترین فناوری‌های لوازم آشپزخانه را با سبک مدرن امروزی تلفیق می‌کند تا این لوازم خانگی با دکور داخلی آشپزخانه به صورت یک‌دست و یکپارچه ادغام شود و از فضای موجود بتوان حداکثر استفاده را کرد.

مجموعه  ال‌جی استودیو امریکای شمالی به دلیل برخورداری از بدنه استیل مشکی ضدلک، مات و خیلی شیک و مدرن بسیار چشمگیر و قابل توجه است. فر برقی دیواری 30 اینچ، اجاق گاز 36 اینچ القایی، اجاق گاز شعله‌دار و هود دیواری، ماشین ظرفشویی 24 اینچ QuadWash و یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید بزرگ و جادار 42 اینچ در این مجموعه گنجانده شده است.

LG-STUDIO_EUROPE

مجموعه ال‌جی استودیوی اروپایی که در نوع خود شاهکار است به مشتریان امکان می‌دهد تا با کمک فر برقی دیواری 24 اینچ، گاز القایی رومیزی 24 اینچ، ماشین ظرفشویی 24 اینچ QuadWash، یخچال پایین‌فریزر 24 اینچ، هود دیواری 36 اینچ و همین‌طور اجاق گازهای القایی و شعله‌دار مبله خیلی شیک و مدرن آشپزی کنند، غذا بخورند و ظرف‌ها را تمیز کنند. جوشاندن، سرخ کردن و برشته کردن سریع همه به لطف وجود گاز القایی توکار ال‌جی که انرژی گرمایی 7.4 کیلوواتی تولید می‌کند امکان‌پذیر می‌شود که بالاترین انرژی در صنعت به شمار می‌رود.

این گاز القایی ال‌جی می‌تواند تا 4 قابلمه و ماهیتابه بزرگ را جای دهد. انعطاف‌پذیری منطقه طبخ در این گاز به کاربر امکان پخت و آماده کردن چند غذا را به صورت همزمان می‌دهد. فر توکار ال‌جی شش قفسه قابل تنظیم دارد و قابلیت Easy Clean نیز به اعضای خانواده امکان می‌دهد تا مدت زمان بیشتری را برای لذت بردن از غذا صرف کنند نه تمیز کردن گاز و فر.

۲ نظر

حسين ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

در حالیکه بازار لوازم خانگی توکار در ایران در اختیار برندهای اروپائی مانند بوش و آریستون است که از نظر زیبائی و قیمت توان رقابت با الجی را نداند و از طرفی استفاده از لوازم خانگی توکار بعلت افزایش فضای آشپزخانه و افزایش زیبائی آپارتمان و تمایل مصرف کنندگان و خربداران روزبروز افزایش می یابد بویژه در پروژه های انبوه سازی علت عدم ورود ال جی به بازار ایران نامشخص است با توجه به اینکه ایرات پتانسیل بسیار بالایی جهت تولید و صادرات این محصول به بازارهای منطقه را نیز دارا می باشد

نازی ۱۹ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

کجا میشه یخچال و ماشین لباسشویی تو کار ال جی خریداری کرد؟؟؟

نظر دهید