۰۱ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی کارخانه‌ای برای تولید قطعات خودروهای برقی تأسیس می‌کند

این کارخانه و مرکز تحقیق و توسعه حدود 300 شغل جدید ایجاد می‌کند.

شرکت ال‌جی امروز اعلام کرد که تصمیم دارد کارخانه‌ای برای تولید قطعات خودروهای برقی پیشرفته در امریکا بسازد. این کارخانه که در میشیگان واقع شده است از سال 2018 آغاز به کار خواهد کرد. پروژه جدید ال‌جی دست کم 292 شغل جدید ایجاد می‌کند، 137 نفر از کارگران کارخانه ال‌جی در هزل پارک را به کار می‌گمارد و 155 مهندس و تکنسین در مرکز تحقیق و توسعه ال‌جی در همان مکان با شرکت اصلی قطعات خودروی ا‌ل‌جی در تروی میشیگان در این کارخانه فعالیت خواهند کرد.

ال‌جی در این کارخانه 25 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است و قرار است از سازمان‌های دولتی امریکا شامل شرکت‌های MI Works با مشارکت دانشگاه‌های بومی و شهروندان هزل پارک و تروی برای اجرای این پروژه همکاری طلب کند.

صنعت قطعات خودرو یکی از کسب‌وکارهایی است که در فناوری جهانی سریع‌ترین نرخ رشد را دارد و ال‌جی در این زمینه پیشگام است. شرکت قطعات خودروی ال‌جی در نیمه اول سال 2017 بیش از 1.5 میلیارد دلار درآمد داشت که نسبت به همین دوره در سال گذشته 43 درصد رشد کرده است. دلیل اصلی این رشد همکاری موفق ال‌جی با جنرال موتورز در زمینه خودروی برقی پرطرفدار شورلت بولت بوده است. شرکت ال‌جی که توسط شرکت جنرال موتورز تأمین‌کننده برتر جهان شناخته شد مفتخر به دریافت جایزه 2017 GM Innovation Award شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید