۱۱ شهریور ۱۳۹۶

با ال‌جی V30، یک فیلم‌بردار حرفه‌ای باشید

با دوربین F1.6 ال‌جی V30 که لنز شیشه‌ای شفاف Crystal Clear Lens و حالت فیلم‌برداری Cine Video دارد، ویدئوهای شما مثل یک ویدئوی حرفه‌ای خواهند بود.

ال‌جی V30 امکانات ویدئویی قدرتمندی دارد که از این تلفن هوشمند پیشگامی در عرصه فیلم‌برداری تلفن‌های هوشمند می‌سازد. دوربین اصلی در پشت V30 از دریچه دیافراگم F1.6 برخوردار است و نور بیشتری را دریافت می‌کند. در نتیجه عکس‌های شما را روشن‌تر و زنده‌تر نمایش می‌دهد.

ترکیب دریچه دیافراگم F1.6 با لنز شیشه‌ای شفاف رنگ‌ها را دقیق‌تر و تصاویر را واضح‌تر از لنزهای پلاستیکی ثبت می‌کند. ال‌جی V30 قدرتمندترین دستگاه تصویربرداری در عرصه تلفن‌های هوشمند است. لنز دوم در دوربین دوگانه یک لنز زاویه گسترده 13 مگاپیکسل ارتقایافته است که نسبت به V20 به اندازه دوسوم اعوجاج کمتری در لبه‌ها دارد.

حالت جدید فیلم‌برداری Cine Video ال‌جی به همه کاربران امکان می‌دهد که مثل یک فیلم‌بردار حرفه‌ای ویدئوهای خود را ضبط کنند؛ ویژگی ممتازی که به لطف وجود قابلیت‌های قدرتمند Cine Effect و Point Zoom میسر می‌شود. از این به بعد، کاربران می‌توانند ویدئوهای باکیفیتی را با رنگ‌های سینمایی از ژانرهای مختلف فیلم تنها با یک تلفن هوشمند ضبط کنند.

با اینکه دوربین‌های معمولی فقط امکان بزرگنمایی در مرکز کادر را دارند، کاربران با قابلیت Point Zoom در ال‌جی V30 می‌توانند توسط زوم کشویی بر روی سوژه‌های مختلف در هر جایی از کادر بزرگنمایی کنند؛ قابلیتی ویژه که برای اولین بار در صنعت تلفن هوشمند به وجود آمده است.

lg-v30-camera-crystal-clear-lens

قابلیت Cine Effect پالتی از 15 حالت پیش‌فرض را ارائه می‌دهد که به ویدئوها حالت‌های منحصربه‌فرد شبیه فیلم‌های سینمایی را می‌دهد. این حالت‌ها از کمدی رومانتیک، اجتماعی، رازآلود، هیجانی، کلاسیک و حالات دیگر متغیر است.

ال‌جی V30 از حالت LG-Cine Log پشتیبانی می‌کند و در زمان فیلم‌برداری انعطاف بیشتری برای خلاقیت پدید می‌آورد. فایل‌های ویدئویی LG-Cine Log علاوه بر این که می‌توانند محدوده داینامیک و گاموت رنگ وسیع‌تری داشته باشند، قادرند تصاویری با جزییات دقیق‌تر نیز ایجاد کنند. ویژگی LG-Cine Log به کاربران امکان فیلم‌برداری با استفاده از منحنی گاما را می‌دهد تا در خلق ظاهری که کاربر پس از تولید ویدئو مد نظر دارد انعطاف بیشتری حاصل شود.

عکس‌برداری با ال‌جی V30 جدید بسیار پیشرفته‌تر شده است. حالت دستی دوربین با قابلیت Graphy به سطح کاملاً جدیدی ارتقا یافته است. همه شیفتگان عکاسی با Graphy می‌توانند به راحتی و تنها با انتخاب تصویر و فشار دادن کلید شاتر عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنند.

قابلیت Graphy در حالت دستی عکاسی وجود دارد و کاربران می‌توانند تصاویر حرفه‌ای را از وب‍‌سایت یا برنامه کاربردی موبایل گرافی انتخاب کنند و همان تنظیمات پیش‌فرض در تصاویری که با V30 ثبت کرده‌اند، نظیر تراز سفیدی، سرعت شاتر، دریچه دیافراگم و ایزو، را اعمال نمایند.

۱ نظر

محمدرضا ملکشاهی ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

بازم بر میدارین داغون ترین نسخشو وارد میکنین یا این دفعه به کاربرای ایرانی احترام میزارین و ورژن با کیفیتشو وارد میکنین؟ (سر G5 که خیلی ازتون نا امید شدم با اون سایه انداختنش!) هیچ کاری هم نکردین با اون همه پیگیری که کردم! و گارانتیتونم گفت همینی که هست!!!

نظر دهید