۰۹ شهریور ۱۳۹۶

ثمره اولیه عالی مشارکت ال‌جی با بنگ اند اولافسن قبل از برگزاری نمایشگاه IFA 2017

همکاری بین دو شرکت برتر در زمینه سرگرمی خانگی به پدید آمدن تلویزیونی با کیفیت تصویر، صدا، طراحی و ساخت بی‌همتا انجامید.

شرکت ال‌جی الکترونیکس و بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) در نمایشگاه IFA برلین با معرفی تلویزیون BeoVision Eclipse برای اولین بار در دنیا از نتیجه اولین تلاش مشترکشان در عرصه سینمای خانگی پرده‌برداری می‌کند.

تلویزیون جدید BeoVision Eclipse که پا را فراتر از مرزهای تجربه تلویزیون پیشرفته گذاشته است بر آغاز و جوهره این همکاری مشترک بین ال‌جی و بنگ اند اولافسن برای اولین بار در مارس 2016 تأکید دارد. فناوری ممتاز OLED ال‌جی همچنان کارشناسان صنعت ویدئو و مشتریان را مجذوب کرده و طراحی زیبا و صدای دقیق بنگ اند اولافسن نیز شیفتگان صدا در سرتاسر دنیا را شیفته‌وار به سوی خود کشانده است. پیوند فناوری OLED ال‌جی با سیاهی محض و کیفیت تصویر عالی و نیز رویکرد بی‌نظیر بنگ اند اولافسن در زمینه صدا در تلویزیون زیبای BeoVision Eclipse به وضوح به چشم می‌خورد.

همکاری بین این دو شرکت برای تولید تلویزیون BeoVision Eclipse از سال 2016 آغاز شده است و مهندسان و طراحان هر دو تیم با بعد مسافتی 8 هزار کیلومتری از هم و از 7 موقعیت زمانی مختلف دنیا برای تولید اولین تلویزیون OLED با نام افتخارآمیز بنگ اند اولافسن تلاش کرده‌اند. محصول نهایی یک شاهکار واقعی است که در نمایشگاه IFA 2017 به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

این مشارکت راهبردی به بنگ اند اولافسن امکان تمرکز بر قابلیت‌های اصلی نهفته در صدا، طراحی و ساخت را می‌دهد و علاوه بر آن زنجیره تأمین، تولید و خدمات این شرکت را برای بهتر کردن سوددهی درازمدت آن بهبود می‌بخشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید