۰۷ شهریور ۱۳۹۶

حضور ال‌جی در نمایشگاه IFA 2017؛ درخشان‌تر و پرهیاهوتر از همیشه

نمایشگاه بین‌المللی IFA 2017 یکی از مهم‌ترین رخدادها در تقویم نمایشگاهی دنیا و محل رسمی معرفی محصولات جدید برندهای مطرح و نام‌آور صنایع گوناگون نظیر شرکت ال‌جی الکترونیکس است.

این نمایشگاه در سال 1924 برای اولین بار با نمایش رادیویی کار خود را آغاز کرد و اکنون مِس برلین در آلمان میزبان بزرگترین نمایشگاه دنیاست. بر خلاف بسیاری از نمایشگاه‌ها که کاملاً تخصصی است، درب‌های نمایشگاه IFA بر روی عموم باز است و هر کسی که گذرش به برلین می‌افتد می‌تواند از جدیدترین و بی‌نظیرترین فناوری‌های سال در این نمایشگاه بزرگ و هیجان‌انگیز بازدید کند.

نمایشگاه IFA 2017 هر سال بزرگ‌تر و شلوغ‌تر می‌شود و امسال هم قرار است با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود. درب‌های نمایشگاه از اول تا ششم سپتامبر به روی علاقه‌مندان به بازدید از فناوری‌های نوین و مبتکرانه باز است.

البته، ناگفته نماند که کنفرانس‌های مطبوعاتی در روز قبل از بازگشایی نمایشگاه رخ می‌دهد و حوالی چهارشنبه و پنج شنبه همین هفته (30 و 31 آگوست) باید منتظر خبرهای جدید از معرفی محصولات نوین از سوی برندهای مختلف مخصوصاً ال‌جی در این نمایشگاه باشید.

ال‌جی نیز مانند برندهای دیگر پیشاپیش دعوت‌نامه‌های خود را برای اصحاب رسانه و کارشناسان مختلف ارسال کرده است. امسال، همه باید منتظر معرفی تلفن هوشمند و پرچمدار جدید ال‌جی یعنی V30 در این نمایشگاه باشند. این اولین باری است که ال‌جی نمایشگاه IFA را به عنوان بستری برای پرده‌برداری از تلفن‌های همراهش در نظر می‌گیرد.

ال‌جی تصمیم دارد غرفه خود در این نمایشگاه را که در سالن 18 برپا شده است به جدیدترین لوازم خانگی، صوتی و تصویری و تلفن‌های هوشمندش اختصاص دهد. پرده‌برداری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین مانیتورهای بازی با بالاترین امکانات گرافیکی و سرعت بالا، پروژکتورهای لیزری کوچک و همراه با کیفیت عالی برای تجربه سینمای خانگی، یخچال‌های منحصربه‌فرد، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی بخارشوی، و سیستم مراقبت از لباس استایلر تنها گوشه‌ای از ابتکارات ال‌جی در جهت فراهم کردن آسایش بیشتر، صرفه‌جویی در وقت و انرژی مصرفی برای مشتریان است.

در ضمن، اگر می‌خواهید مراسم رونمایی از تلفن هوشمند V30 ال‌جی را که خیلی منتظرش بودید به صورت زنده در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه IFA 2017 مشاهده کنید، پنج‌شنبه ساعت 11:30 صبح به این وب‌سایت مراجعه کرده و همان هیجان حضار در نمایشگاه برای رونمایی از این پرچمدار جدید ال‌جی را در منزل تجربه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید