۲۷ شهریور ۱۳۹۶

حضور هنرمندان در مراسم رونمایی از برند لوکس LG SIGNATURE در چارسو

مراسم رونمایی از برند لوکس LG SIGNATURE که مخصوص محصولات فوق پیشرفته و ممتاز ال‌جی برای مشتریان رده‌بالایش است، روز گذشته، در فروشگاه گلدیران پلاس واقع در مرکز خرید چارسوی تهران با حضور هنرمندان محبوب و مردمی با هیجان بسیار زیاد برگزار شد.

آقای امین زندگانی به همراه همسرش خانم الیکا عبدالرزاقی، خانم بهاره رهنما به همراه همسرش، شیلا خداداد، لیلا اوتادی و نیوشا ضیغمی، مهرانه مهین ترابی، کوروش تهامی، اشکان خطیبی، اشوان، خواننده پاپ و پرطرفدار این روزها و هم چنین عبدالحمید پازوکی استاد پیشکسوت دانشگاه هنر و هنرمند در عرصه نقاشی در مراسم رونمایی از محصولات و برند لاکچری LG SIGNATURE حضور گرمی داشتند.

photo_2017-09-17_21-37-10

برند فوق پیشرفته و ممتاز LG SIGNATURE که بسیاری انتظار آن را می‌کشیدند شامل چهار محصول متفاوت است. یکی از پرافتخارترین‌های این سری تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7  است که برنده جایزه بهترین محصول در CES 2017 شده است و نهایت ظرافت و سادگی را به رخ می‌کشد و بدون کوچک‌ترین فاصله‌ای بین دیوار و تلویزیون، تجربه بصری بی‌همتایی می‌آفریند.

photo_2017-09-17_15-03-04

دیگر محصول این سری یخچال LG SIGNATURE InstaView است که طراحی انقلابی و هیجان‌انگیزی دارد. این یخچال با داشتن یک پنل منحصربه‌فرد تنها با زدن دو ضربه روی در شیشه‌ای آن، داخل یخچال را به شما نشان دهد. دیگر محصول این سری تصفیه هوای LG SIGNATURE است که با استفاده از پنل شفاف و نوآورانه‌اش، فرایند تصفیه هوا را به تجربه‌ای بصری تبدیل کرده است. ماشین لباس‌شویی LG SIGNATURE TWINWash نیز به افراد و خانواده‌های بسیار خوش‌سلیقه، طراحی مدرن، بهترین عملکرد شست‌وشو و راحتی را ارائه می‌کند. با این ماشین لباسشویی می‌توانید دو حجم لباس را به صورت جداگانه بشویید و کاملا از لباس‌های خود مراقبت کنید.

بخشی از این مراسم را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید