۱۳ شهریور ۱۳۹۶

صدای عالی و باب میل شما با Hi-Fi Quad DAC در ال‌جی V30

ال‌جی پرچمدار جدیدش V30 را به فناوری Hi-Fi Quad DAC به همراه قابلیت تنظیم صدا توسط مهندسان صدا از برند صوتی مشهور جهان، B&O PLAY، مجهز کرده است تا تجربه صدای طبیعی و بی‌نظیری را ارائه دهد. یک ست از هدفون‌های B&O PLAY نیز با V30 عرضه می‌شود که برای ارائه بهترین صدا به خوبی تنظیم شده‌اند.

فیلترهای دیجیتال پاسخ ضرب‌ها در قبل و پس از نواخته شدن موسیقی را با سه فیلتر تنظیم می‌کند که کاربران می‌توانند از بین آنها یکی را انتخاب کنند. چهار تنظیم پیش‌فرض فرکانس‌های صدا و میزان دسی‌بل را ترکیب کرده و مطابقت می‌دهد تا کیفیت صدایی را ایجاد کنند که در هدفون‌های حرفه‌ای به گوش شما می‌رسد.

170831_V30_Infographics_04_b68b8c26

ال‌جی V30 اولین تلفن هوشمند دنیا است که از فناوری MQA یا Master Quality Authenticated پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این فناوری پخش فایل‌های صوتی با کیفیت بالا امکان‌پذیر می‌شود تا صدای استودیوی اصلی را گرفته و به فایل‌های کوچک‌تر تبدیل کند و در نهایت به سادگی صدایی با کیفیت بالا پخش شود. قابلیت ضبط ویدئو در ال‌جی V30 نیز ارتقا یافته است و دریافت‌کننده به عنوان میکروفون هم کار می‌کند تا طیف صدای وسیع‌تری را ضبط کند؛ از نجوای ملایم گرفته تا صدای رعدآسای طبل.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید