۰۸ شهریور ۱۳۹۶

قابلیت پخت فست‌فود خانگی در مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی

شرکت ال‌جی/گلدیران قابلیت پخت فست‌فود خانگی را نیز به منوی طبخ خودکار سولاردام پرشیا پلاس افزوده است. 

در حالی که اکثر مطالعات نشان می‌دهد بیشتر بچه‌های ایرانی غذاهای فست‌فود را ترجیح می‌دهند، ایرانیان بزرگسال این روزها بیشتر به سلامتی خود می‌اندیشند.

هر چند وقتی حرف کالباس به میان می آید باز هم باید نگرانی های گذشته را بابت فست فودهای ناسالم که شده اند معضل زندگی مدرن در این عصر جدید دور ریخت و با فراغ بال کالباسی را که جلوی چشمان خودتان و البته توسط خودتان تهیه شده جایگزین کرد. پس نه فقط ذهنیت که واقعیت هم اینجا تغییر می کند و میشود همانی که به انتخاب و میل خود شما پیش خواهد رفت ؛ بدون تردید و نگرانی.

سولاردام پرشیا پلاس علاوه بر منوی سرخ کردن سالم که می تواند هر سرخ کردنی را از جمله سیب زمینی سرخ کرده محبوب شامل شود، منوی پخت فست فود خانگی مانند رول کالباس را هم داراست. ساده تر اینکه شما این انتخاب را دارید تا کالباس را آنطور که دوست دارید با مواد لازم و ضروری که از سلامت آنها مطلع هستید تهیه کنید. پس دیگر چه جای نگرانی باقی می ماند وقتی می توانید با فراغ بال فست فود بخورید، بدون دلواپسی بابت نحوه تهیه اش ، مواد تشکیل دهنده اش و تبعات ناخوشایند دیگری که می توانند سلامت افراد را به مخاطره بیاندازند.

به این دلیل است که شرکت ال‌جی/گلدیران قابلیت پخت فست‌فود خانگی را نیز به منوی طبخ خودکار سولاردام پرشیا پلاس افزوده است. علاوه بر این، فر سولاردام تنها محصول در بازار ایران است که قادر است غذاهای سنتی ایرانی نظیر قورمه‌سبزی، قیمه و کشک بادمجان را با منوی خودکار طبخ کند. پخت غذاهای خوشمزه و لذیذ اکنون دیگر ساده و آسان است.

Solardom-Persia-Plus-e1445235940390

روش تهیه فست‌فود خانگی

  • کلید fast food/fry&dry را یکبار فشار دهید
  • کلید control را بچرخانید.عدد ماده غذایی را انتخاب کنید.

1-خلال سیب زمینی
2-همبرگر
3- پیتزا
4- کالباس

  • کلید enter را فشار دهید.
  • با کلید control وزن ماده غذایی را مشخص کنید.
  • کلید START را فشار دهید

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید