۰۱ شهریور ۱۳۹۶

محصولات جدید ال‌جی برای مراقبت از لباس در نمایشگاه IFA 2017

محصولات بسیار متنوع ال‌جی شامل مجموع وسیع ماشین‌های لباسشویی TWINWash می‌شود.

ال‌جی هفته آینده در نمایشگاه IFA 2017 از راهکار جدیدش با عنوان Total Clothing Care پرده‌برداری خواهد کرد که شامل ماشین‌های لباسشویی جدید TWINWash  این شرکت خواهد بود. ماشین لباسشویی TWINWash جدید همراه با جدیدترین ابتکارات ال‌جی در زمینه فناوری مراقبت از لباس خواهد بود که در ماشین‌های خشکشویی بسیار کارامد و ال‌جی استایلر (Styler) گنجانده خواهد شد.

توسعه مجموعه TWINWash ال‌جی تعهد این شرکت به ارائه بازده بالا و آسایش بیشتر در تمام قسمت‌های خانه را منعکس می‌کند. این مجموعه جدید شامل مدل‌ها، ابعاد و ظرفیت‌های مختلف از ماشین‌های لباسشویی می‌شود که 27 اینچ بزرگ تا 24 اینچ مقرون‌به‌صرفه‌تر متغیر خواهد بود. مشتریان می‌توانند فارغ از میزان فضایی که در خانه خود برای ماشین لباسشویی دارند، از مزایای فناوری مبتکرانه TWINWash بهره‌مند شوند. ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی که اولین بار در سال 2015 معرفی شد این وجه تمایز را دارد که اولین ماشین لباسشویی دنیا با دو محفظه بارگذاری لباس است. از امکانات مبتکرانه این مجموعه از محصولات فناوری TrueSteam و TurboWash است که تقریباً تمامی مواد حساسیت‌زا، چروک و بوی بد را برطرف می‌کند و علاوه بر این که شست‌وشوی قدرتمندی دارد لباس‌ها را نرم و صاف می‌کند.

New-Dryer_2

علاوه بر ماشین‌های لباسشویی، ال‌جی ماشین‌های خشکشویی جدید خود با راندمان انرژی بالا و همراه با آسایشی را معرفی خواهد کرد. خشکشویی جدید ال‌جی به فناوری پمپ گرمایی اینورتر ال‌جی (Inverter Heatpump) مجهز شده که با کاهش دمای خشکشویی، آسیب به الیاف لباس را به حداقل می‌رساند و علاوه بر این از حالت‌های خشکشویی اقتصادی و خشکشویی سرعتی نیز برخوردار است. حالت بسیار کارامدِ خشکشویی اقتصادی در انرژی صرفه‌جویی می‌کند و صدای بسیار کمی دارد و خشکشویی سرعتی با حالت توربو از مدت زمان خشک کردن لباس‌ها می‌کاهد.

New-Dryer-LG-Styler

دستگاه ال‌جی استایلر گام نهایی را در فرایند مراقبت از لباس برداشته است. استایلر ال‌جی، که برای تازه کردن و بوزدایی از لباس‌ها طراحی شده، از فناوری TrueSteam برای ضدعفونی و بهداشتی کردن لباس‌ها و کاهش بو و چروک با ملایمت تمام برخوردار است. این دستگاه نیز به فناوری پمپ گرمایی اینورتر ال‌جی که در دستگاه‌های خشکشویی ال‌جی وجود دارد تجهیز شده است تا روشی ملایم و ظریف برای تمامی انواع لباس باشد.  ویژگی اصلی رخت‌آویز متحرک لباس‌ها را به آرامی می‌تکاند تا چروک‌ها را در طی فرایند بخارشویی کاهش دهد. با قابلیت Easy Pants Crease نیز خط ظریف و باریکی در وسط پاچه هر شلوار ایجاد می‌کند. ال‌جی استایلر برای هر خانواده‌ای یک دستگاه الزامی است که از آسیب به پارچه جلوگیری و عمر لباس را طولانی‌تر می‌کند؛ علاوه بر این، کمتر به استفاده از خشکشویی نیاز است.

TWINWash_2

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید