۰۲ شهریور ۱۳۹۶

هفته آینده، منتظر ال‌جی V30 با دنیایی از شگفتی باشید

ال‌جی V30 پنج‌شنبه هفته آینده، 9 شهریور ماه، پا به عرصه تلفن‌های هوشمند پرچمدار می‌گذارد و به طور رسمی معرفی خواهد شد.

ال‌جی در V30، پرچمدار آینده خود، دوربینی با دریچه دیافراگم F1.6 و لنز شیشه‌ای برای دوربین دوگانه تعبیه خواهد کرد. ال‌جی با این اقدام خود نوآوری‌های پیشگام در صنعتی را معرفی خواهد کرد که ابتکار در عکاسی در صنعت تلفن همراه را وارد دنیای جدیدی می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، ال‌جی با استفاده از لنز شیشه‌ای در دوربین V30 آن را به دوربین‌های DSLR شبیه کرده است. برای آنهایی که شیفته سری V ال‌جی هستند این ابتکار بسیار قابل توجه و شگفتی‌آفرین است.

صفحه‌نمایش تلفن هوشمند بعدی ال‌جی مجهز به فناوری OLED پلاستیکی خواهد بود که به P-OLED مشهور است.

لبه‌های این نمایشگر می‌تواند خم شود تا طراحی ارگونومیک‌تری ایجاد کند و در دست گرفتن آن حس بهتری داشته باشد. فناوری P-OLED با تعبیه پیکسل‌ها در لایه پلاستیکی ایجاد می‌شود که خیلی قوی‌تر از شیشه است. علاوه بر این، نمایشگر جدید ال‌جی با Corning® Gorilla® Glass 5 محافظت می‌شود که از فناوری مقاوم در برابر شکستگی برخوردار است.

تجربه دیداری غوطه‌ورکننده و وسیع نمایشگر FullVision در تلفن هوشمند آتی ال‌جی با ۴٫۱۵ میلیون پیکسل در صفحه QHD+ OLED و ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسل بسیار بهتر و پیشرفته شده است.

نمایشگر OLED FULLVISION با ابعاد ۶ اینچ پس از چهار سال بزرگترین نمایشگر ال جی است؛ این در حالی است که جثه کوچکتری نسبت به ال جی V20 دارد که سال گذشته معرفی شد. از انجا که حاشیه های بالا و پایین تا ۲۰ و ۵۰ درصد در مقایسه با V20 کاهش پیدا کرده است، لوگوی ال جی از پایین نمایشگر حذف و به پشت گوشی انتقال پیدا کرده است تا فضای قابل مشاهده در صفحه بیشتر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید