۲۸ شهریور ۱۳۹۶

واکنش جالب مردم به راهکار ال‌جی برای نجات از شر گره‌های مزاحم هدفون

تا حالا با گره خوردن سیم هدفون به دردسر افتادین؟ اگر پاسخ شما مثبت است، هدست‌های سری Tone ال‌جی را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا همیشه از شر گره‌های مزاحم و وقت‌گیر خلاص شوید.

فکر می کنید واکنش مردم نسبت به راهی برای خلاص شدن از دست سیم های همیشه گره خورده هندزفری‌ها چیست؟ واکنش جالب مردم نسبت به این مشکل و البته راه حل جالب و هیجان انگیز ال‌جی را ببینید.

با هدست‌های سری Tone ال‌جی از شنیدن موسیقی لذت ببرید و بدون نیاز به نگه داشتن گوشی موبایل کنار گوشتان، به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید.

usp_0101_res_1024

این هدست‌ها به شکل U طراحی شده و در زمان استفاده قسمتی از آن روی گردن قرار می‌گیرند. هدست‌های سری Tone از سیم‌های جمع‌شوی منحصربه‌فرد و طراحی دور گردنی متناسب با آن بهره‌مند شده‌اند که با کمک آنها می‌توانید در همه حال با موسیقی به ورزش هیجان و انرژی بیشتری بدهید.

محصولات سری‌ Tone ال‌جی بسیار سبک و در عین حال قدرتمند هستند و بدنه ظریف و شیک با طراحی ارگونومیک ظاهری مدرن و مرغوب آنها به کاربران این هدست‌ها امکان می‌دهد ساعت‌های زیادی بدون هیچ گونه ناراحتی از آن استفاده کنند.

usp_0205_res_1024

۲ نظر

نرگس ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

سلام خسته نباشید میخواستم سوال کنم رباتی که اخیرا منتشر شده مبنی بر جشنواری پاییزی ال جی و دعوت ۲۰ نفر به ربات و دریافت یکی از محصولات ال جی ، معتبر و واقعا از طرف شرکت ال جیه؟

ال جی ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

سلام دوست عزیز،
خیر. شرکت گلدیران و ال جی الکترونیکس ایران خبر منتسب به جشنواره پاییزه گوشی و تبلت ال جی و همچنین مالکیت LG -Club-bot را تکذیب می نماید.

نظر دهید