۱۸ مهر ۱۳۹۶

در بازی اینستاویو شرکت کنید و جایزه ببرید

یخچال فوق پیشرفته و منحصربه‌فرد ™InstaView Door-in-Door ال‌جی به بازار ایران آمد.

شاید به نظر کاری غیرممکن بیاید ولی ال‌جی به تازگی یخچالی را وارد بازار ایران کرده است که شما می‌توانید با زدن دو ضربه روی درب آن داخل یخچال را کامل ببینید. این یخچال ساید‌بای‌ساید که ™InstaView Door-in-Door نام دارد از یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف روی درب یخچال بهره برده که به صورت هوشمند با زدن دو ضربه کاملا شفاف شده و شما می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد داخل یخچال را ببینید.

دعوت به شرکت در مسابقه

بازی کن و جایزه ببر

بازی اینستاویو، بازی هیجان انگیز و جالبی است که شما می توانید با پیدا کردن مواد خوراکی درون یخچال در این بازی شرکت کنید و جایزه برنده شوید .این بازی، راحتی استفاده، دسترسی آسانتر به مواد خوراکی و کاهش اتلاف هوای سرد رو در یخچالهای دارای درب Door-in-Door  ال جی و به ویژه مدل اینستاویو را به شیوه هیجان انگیزی به شما معرفی می کند.

LG-Refrigerator-Game

جالب توجه این است که جوایز این مسابقه به دلیل  برخورداری از 10 سال گارانتی موتور یخچالهای ال جی، به ترتیب به 10 نفری تعلق می گیرد که بالاترین امتیاز را در مجموع سه مرحله کسب نمایند، بدین صورت که نفر اول مبلغ 3 میلیون تومان و 9 نفر بعدی هر کدام یک نیم سکه بهار آزادی برنده خواهند شد.

برای شرکت در این مسابقه می توانید Instaview.goldiran.ir مراجعه نمایید.​

یه نکته کلیدی هنگام بازی: سعی کنید بالاترین تلاش و امتیازتان را در مرحله اینستاویو  بدست آورید.
لازم به ذکر است که برخورداری از درب  InstaView Door-in-Door باعث شده تا مواد غذایی داخل یخچال کمترین نوسان دمایی را تجربه کرده و در نتیجه برای مدت طولانی تری تازه بمانند. از طرفی باز نکردن در یخچال باعث می‌شود تا 41 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هزینه برق کمتری بپردازید. خارج از فناوری InstaView، این مدل مجهز به قابلیت Door-in-Door هم هست. قابلیتی که در یخچال‌های قبلی ال‌جی هم استفاده شده و کارایی بالای خود را اثبات کرده است.

new-veiron(1)

علاوه بر این، فناوری‌های پیشرفته یخچال جدید ال‌جی امکانات و قابلیت‌های متنوع دیگری نیز در اختیار شما خواهد گذاشت. امکاناتی از جمله قابلیت FRESHBalancer، که شما می‌توانید با کلیدی ساده و از طریق تنظیم میزان رطوبت، سبزی‌ها و میوه‌های خود را در شرایطی مطلوبی نگهداری کنید. همچنین این مدل مجهز به فیلتر بهداشتی HygieneFRESH+‎ است. فیلتری ۵ مرحله‌ای، که بوی بد و همچنین باکتری‌های داخل یخچال را تا ۹۹٫۹۹۹ درصد از بین می‌برد. یخ‌ساز باریک نصب شده روی درب، فضای ذخیره بیشتری را در داخل قسمت فریزر فراهم می‌کند.

از سوی دیگر  با فناوری SmarThinQ ال‌جی، می‌توانید یخچال خود را از طریق تلفن هوشمندتان، حتی در مواقعی که در منزل نیستید، کنترل و عیب‌یابی کنید. به آسانی دمای یخچال را تنظیم نمایید، فیلتر بهداشتی +HygieneFRESH را کنترل کرده و یخچال خود را فقط با لمس صفحه تلفن هوشمندتان بررسی و عیب‌یابی کنید.

P_Veyron6_InstaView_EU_PureNFRESH_PlumbingH3_DID_Light_On_Hand(1)

شایان ذکر است که این مدل یخچال به موتور انحصاری اینورتر خطی ال‌جی مجهز است که نسبت به کمپرسورهای متداول دارای نقاط اصطکاک کمتری است که منجر به کاهش میزان صدا به طور محسوس و درعین حال افزایش دوام محصول می گردد . همچنین گواهینامه کیفیت سال 2015 VDE آلمان تایید می کند، کمپرسورهای اینورتر خطی یخچال تولیدی ال جی حداقل با طول عمر مفید 20 سال کار می کنند که این موضوع ال جی و گلدیران را قادر می سازد 10 سال گارانتی موتور برای یخچال دارای کمپرسور اینورتر خطی ارائه دهند.

۲ نظر

محمد ۵ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

این بازی اینستاویو از کجا باید بگیریمش

محمد ۵ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

سلام بازی اینستاویو رو کجا بگیرم

نظر دهید