۲۹ مهر ۱۳۹۶

نسل جدید ارتباطات در خودرو؛ ثمره تحقیق و تولید مشترک ال‌جی و کوالکوم

شرکت‌های ال‌جی و کوالکوم با مشارکت خود فناوری‌های شبکه سلولی و شبکه نسل پنجم (5G) را در خودرو برای اتصال به تمامی لوازم امکان‌پذیر می‌کنند.

شرکت ال‌جی اعلام کرد که با همکاری کوالکوم نسل جدید از راهکارهای ارتباطی را برای خودرو ایجاد کرده است. این دو شرکت مرکز تحقیقات مشترکی را در کره جنوبی برای توسعه شبکه 5G خودروها و فناوری‌های C-V2X (اتصال وسیله نقلیه سولی به همه چیز) فراهم کرده که برای موفقیت خودروهای پیشرفته و عالی جدید الزامی است.

ال‌جی و کوالکوم که در ابتکارات موبایل پیشگام هستند دهه‌ها تجربه خود در زمینه تحقیق و توسعه که شامل دانش آنها در فناوری موبایل 5G می‌شود را وارد این مشارکت کردند. شبکه 5G برای اجرا و عملکرد کامل و بی‌عیب و نقص ارتباطات در خودروهای متصل حیاتی است. سرعت اتصال این شبکه 5 برابر سریع‌تر است و 10 برابر تأخیر کمتری نسبت به فناوری LTE دارد که در حال حاضر سریع‌ترین فناوری به شمار می‌رود. شبکه 5G می‌تواند اطلاعات را با سرعتی که در وضعیت معمول رانندگی مورد نیاز است را ارائه دهد.

به گفته کیم جین-یونگ، معاون اجرایی بخش کسب‌و‌کار هوشمند قطعات خودرو در ال‌جی، این شرکت تصمیم دارد نسل آینده بازار قطعات خودروی خود را با ترکیب تجربه خود در فناوری ارتباطات و راهکارهای ارتباطی پیشرفته کوالکوم از LTE گرفته تا 5G در هم آمیزد. ال‌جی بسیار خوش‌بین است که قدرت تحقیق مشترک کوالکوم و ال‌جی مزایایی را با خود خواهد داشت که با کار جداگانه آنها از هم حاصل نمی‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید