۳۰ مهر ۱۳۹۶

گزارش روز دوم از سفر تحقیقاتی پنجمین گروه بچه‌های LG Challenger به اسپانیا

تیم دختران سبز در گروه دانشگاه علم و صنعت، پنجمین و اخرین گروه از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، با موضوع بازیافت تایرها برای استفاده در صنعت راه‌آهن به مقصد اسپانیا راهی شدند. گزارش دومین روز از سفر تحقیقاتی آنها را در ادامه بخوانید.

‎تیم دختران سبز در دومین روز از سفر خود به کشور اسپانیا بر طبق برنامه قبلی به دیدار مدیرکل بخش ارتباطات بین الملل راه آهن اسپانیا (ادیف) رفت.

‎پس از معرفی مسابقه بین المللی شرکت ال‌جی بوسیله اسلاید و فیلم و ارائه طرح برگزیده شده گروه، جناب آقای اوترو و همکاران ایشان به معرفی شرکت زیرساخت راه آهن اسپانیا پرداختند و از پروژه های نوین این شرکت در زمینه قطارهای پرسرعت رونمایی کردند. ‎در این جلسه برنامه زمان بندی طبق مکاتبات قبلی تنظیم و نهایی گشت.

‎طی این برنامه مقرر شد تا در همان روز از نوآوری، پروژه های روز و دفتر مهندسی و تحقیقات خطوط راه آهن بازدید شود.
‎سپس این تیم طی سفر ریلی بوسیله قطار حومه ای به دفتر مهندسی خطوط راه آهن اسپانیا جهت بازدید رفتند.

photo_2017-10-18_18-13-46

‎این دفتر، ابتدا زمینه های فعالیت خود را شرح دادند. زمینه‌های فعالیت این دفتر مهندسی حول موضوعات ایمنی و امنیت، خدمت به مشتری و حمل و نقل پایدار بود.

‎سپس زیرساخت راه آهن اسپانیا متشکل از بالاست و تراورس تشریح شد. سپس از بالاست ترکیب شده با گرانول لاستیک بازیافتی رونمایی شد که طی تحقیقات این دفتر صدا و ارتعاشات خط را کاهش میدهد.

در نهایت یکی از بالاست های ترکیب شده با تایر بازیافتی به عنوان نمونه به این گروه داده شد. سپس گروه دختران سبز با دریافت تمامی مستندات به هتل بازگشتند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید