۱۶ مهر ۱۳۹۶

گزارش سفر تحقیقاتی سومین گروه از بچه‌های LG Challenger به کره جنوبی + گزارش روز اول و دوم

سومین گروه از بچه‌های LG Challenger برای انجام پروژه تحقیقاتی خود به کشور کره جنوبی سفر کردند.

خانم‌ها بهار پیریایی، شهرزاد محمدپور، محبوبه متدین و نیلوفر شیرالی زاده، دانشجویان مهندسی برق و پلیمر و رنگ در گروه دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران، با موضوع روش‌های متنوع تفکیک زباله از مبدأ در مؤسسات تجاری کشورهای توسعه‌یافته اولین هفته از ماه سپتامبر تحقیقات خود را در سئول آغاز کردند.

آنها عنوان تیم تحقیقاتی خود را “تیم تفکیکچی” گذاشتند و در اولین روز از سفر تحقیقاتی خود (چهارشنبه، 6 سپتامبر 2017) به بازدید از نمایشگاه بازیافت سئول پرداختند. در این نمایشگاه، مجسمه‌هایی که با متد Reuse (استفاده مجدد) ساخته شده بودند به نمایش گذاشته شدند.

تیم تفکیکچی، علاوه بر بازدید از نمایشگاه، به مرکز فرهنگی سئول رفتند و در Cultural center در دوره محیط زیست سئول شرکت کردند تا با موضوع تفکیک زباله‌ها بیشتر آشنا شوند.

پنجشنبه 7 سپتامبر، دومین روز از سفر تحقیقاتی بچه‌های تفکیکچی بود و به ملاقات با تیم محیط زیستی بین المللی در هونیک یونیورسیتی سپری شد.

در این ملاقات، اعضای تیم با پروفسور Tejas Pol  از دانشگاه پونه (Pune) هند آشنا شدند. ایشان در دانشکده محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس مشغول تدریس هستند و شرکت در یک سخنرانی محیط زیستی به کره جنوبی سفر کرده بودند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید