۱۵ مهر ۱۳۹۶

امکانات پیام‌رسانی بیشتر و تناسب اندام پیشرفته‌تر با ساعت‌های هوشمند ال‌جی

ساعت‌های هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style برای مشتریان امروزیِ متصل به اینترنت آزادی عمل و طراحی باشکوه و زیبا را به ارمغان می‌آورند.

این دو ساعت هوشمند اولین ساعت‌هایی هستند که با پلت‌فرم Android Wear 2.0 اجرا می‌شوند. در این دو محصول، دستیار گوگل به نام Google Assistant تعبیه شده و ساعت هوشمند LG Watch Sport به Android Pay با فناوری NFC مجهز است. همچنین، این دو دستگاه هوشمند رابط کاربری بهتر، امکانات پیام‌رسانی بیشتر و تناسب اندام پیشرفته‌تر با Google Fit دارند.

LG-WATCH-Sport-02-e1486575865295

پلت‌فرم Android Wear 2.0 دستیار Google Assistant را به مچ شما می‌آورد. کاربران می‌توانند به پیام‌ها پاسخ دهند، یادآوری تنظیم کنند یا با نگه داشتن یک دکمه یا گفتن Ok Google راهنمایی مسیریابی بخواهند. با Google Fit ، کاربران می‌توانند با پیگیری فعالیت‌های بدنی، ورزش قدرتی و مربیگری به اهداف خود در تناسب اندام برسند. کاربران می‌توانند برنامه‌های کاربردی دلخواه خود را مستقیماً از فروشگاه مجازی Google Play روی ساعت خود دانلود کنند.

LG-WATCH-Style-01-e1486575794835

ساعت‌های هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style نمایشگر مدور دارند و کلید چرخان در کنار آن برای پیمایش آسان و راحت تعبیه شده است. کاربران می‌توانند کلید را با انگشت بچرخانند، پیام‌ها را بخوانند یا منوی برنامه را پیمایش کنند و اعلان‌ها را ببینند. تصویرهای پس‌زمینه صفحه ساعت که قابل سفارشی شدن هستند تا ۸ قابلیت را نمایش می‌دهند تا کاربران بتوانند اطلاعات مهم را در یک نگاه مشاهده کنند. پلت‌فرم Android Wear 2.0 تجربه پیام‌رسانی در این ساعت‌های هوشمند را بهتر می‌کند. کاربران می‌توانند با دست‌خط خود یا لمس کششی روی صفحه کلید بنویسند و از طریق پاسخی که Smart Reply ارائه می‌دهد و توسط فناوری یادگیری ماشینی گوگل نیرو می‌گیرد به پیام‌هایشان پاسخ دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید