۳۰ مهر ۱۳۹۶

تم رابط کاربری گرافیکی در ال‌جی V30

در ا‌ل‌جی V30، متناسب با تمامی رنگ‌هایی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، تم مخصوصی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن رنگ رابط گرافیکی و طراحی تم را با رنگ قاب گوشی ست کرد.

ال‌جی V30 از ۲۱ سپتامبر در کره جنوبی عرضه شده و قرار است به زودی به بازار ایران نیز وارد شود. ال‌جی V30 با حافظه رام ۶۴ گیگابایت در ۴ رنگ جذاب و خیره‌کننده مشکی، نقره‌‌ای، آبی و بنفش در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه پیشرفته‌تر ال‌جی +V30 نیز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تنها در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

این تلفن هوشمند از سری V ال‌جی نقاط قوت مدل‌های قبلی سری V را پیشرفته‌تر کرده تا تجربه کاملاً جدیدی از موبایل را با امکانات چندرسانه‌ای ویژه و بهینه ارائه دهد.

제목-없음-2

ال‌جی در زمینه عکاسی با تلفن هوشمند پیشگام است و V30 این میراث را وسعت می‌دهد. تلفن هوشمند جدید ال‌جی ابتکارات بسیاری در صنعت دارد که شامل اولین دریچه دیافراگم F1.6 و لنز شیشه‌ای در یک تلفن هوشمند، امکان تولید فیلم‌هایی با کیفیت نزدیک به حرفه‌ای و سینمایی با تصویربرداری در فرمت LG-Cine Log و اولین نمایشگر OLED در فرمت FullVision در صنعت می‌شود.

دریچه دیافراگم F1.6 نور بیشتری را به دوربین اصلی می‌تاباند تا تصاویر روشن‌تری ایجاد کند. لنز شیشه‌ای Crystal Clear Lens از شیشه تشکیل شده است؛ ماده‌ای که معمولاً در دوربین‌های پیشرفته‌تر یافت می‌شود و رنگ‌های دقیق‌تر و تصاویر واضح‌تری نسبت به لنزهای پلاستیکی متداول خلق می‌کند.

ال‌جی V30 جدید با بسیاری از نوآوری‌های صنعت همراه خواهد بود که با کمک آنها استاندارد جدیدی در تحول تلفن‌های هوشمند ممتاز و پیشرفته ایجاد خواهد کرد:

  • اولین دوربین دوگانه با دریچه دیافراگم F1.6
  • اولین لنز کریستالی شفاف (Crystal Clear Lens)
  • حالت ویدئوی سینمایی (Cine Video) برای ساخت ویدئوهایی با کیفیت یک فیلم سینمایی
  • اولین نمایشگر OLED FullVision
  • صدای درجه یک با Hi-Fi Quad DAC پیشرفته
  • تنظیم صدا با B&O PLAY
  • تشخیص صدا

 

۷ نظر

محمدرضا ملکشاهی ۳۰ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

نوت ۸ الان ۲ هفتست تو بازاره! بعد شما هی معرفی وییگی میکنین!! احیانا خدایی نکرده قرار نیست بیارین تو ایران؟؟ عرضه جهانیش هم که خیلی وقته شروع شده!!

حمیده ۱ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

وقتی یه ماه از عرضه جهانیش گذشته چرا تو ایران نمیاد یا تاریخشو اعلام نمیکنید؟

محمدرضا ملکشاهی ۳ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

یکی از دلایلی که الجی هی از رقباش عقب میوفته و هی تو بخش موبال ضرر میده همین عدم توانایی در عرضه به موقع محصولاتشه! شما سامسونگ و اپل رو ببین؟ اولی نماینده داره تو ایران و دومی نداره ولی هر دو بلافاصله محصولاتشون تو ایران عرضه میشه! الجی چی؟ میزاره ۳ ماه بعد تازه اگه حال کرد اونم یک مدلشو میاره!! برای G6 هم همینطور بود! تازه ۳ ماه بعد از عذضه با تاخیر G6، مدل G6+ رو وارد کرده! لابد برای V30 هم همینطوره! میزارن یه ۲ماه دیگه که زمزمه های گلکسی S9 تو بازار افتاد تازه V30 رو میارن تو بازار! اون موقع دیگه کسی ذوقی برای V30 نداره! بعد که S9 تو بازار اومد و تازه G7 معرفی شده بود، آقایان V30+ رو میارن تو بازار! من یکی از دوستام از ایفون ۶Sش خسته بود و میخواست گوشی جدید بگیره و بر اساس مشخصات به V30 متمایل شده بود ولی الان بعد از این همه تاخیر تصمصم داره بره نوت ۸ بخره! فقط به این دلیل که V30 تو بازار نیست! در کل دست مریزاد نماینده الجی! مام بریم همون سامسونگ بخریم برامون بهتره! اولا قیمتش مثل الجی وحشتناک افت نمیکنه! دوما لوازم جانبیش بیشتره! سوما همیشه به موقع میاد تو بازار و الان هم در دسترسه!

جواد ۵ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

این گوشی جراااااااااااااااا نمیاد خسته شدم دیگه از انتظار

مجتبی ایرانی ۶ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

کی می خواد این وی ۳۰ تو ایران عرضه شه؟ این مثلا وبلاگ رسمی ال جی هست پرا کسی پاسخ گو نیست

ال جی ۷ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

سلام دوست عزیز،

این محصول به زودی وارد بازار ایران می‌شود. تاریخ دقیق عرضه نیز به زودی به اطلاع شما خواهد رسید.

احسان ۲۰ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

داداش ال جی جان یا من فارسیم ضعیفه یا شما معنی بزودی را نمی دونی.

نظر دهید