۰۵ مهر ۱۳۹۶

قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری ال‌جی V30 فیلم‌بردار “بازی تاج و تخت” را شگفت‌زده کرد

تا کنون در مورد قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری ال‌جی V30 زیاد گفته‌ایم و شنیده‌اید. اما اگر چه این محصول هنوز در بازار ایران عرضه نشده است اما تعریف و تمجیدهای ما و آنچه در وب‌سایت‌های علمی و تخصصی دیگر می‌خوانید احتمالاً توانسته‌اند تا حدودی شما را با حقیقت قابلیت‌های ویژه و حیرت‌انگیز عکاسی و فیلم‌برداری در ال‌جی V30 آشنا کنند.

دیوید فرانکو، مدیر فیلمبرداری سریال پرطرفدار “بازی تاج و تخت”، با مشارکت ال‌جی امکانات این پرچمدار جدید را به نمایش گذاشت. او به تازگی یک روز از زندگی خود را با این گوشی گذراند و از آن برای فیلم‌برداری و عکاسی استفاده کرد.

فیلم خانگی که او با پرچمدار جدید ال‌جی ساخته است، روز گذشته، در وب سایت Adweek منتشر شد. در این ویدئو می‌توانید تمام قابلیت‌های ویژه‌ و منحصربه‌فردی که ال‌جی V30  ارائه می‌دهد را مشاهده کنید.

فرانکو در مصاحبه‌اش گفت: «من واقعاً به تلفن همراهی نیاز داشتم که نه تنها کار با دوربینش آسان باشد بلکه کیفیت خارق‌العاده‌ای برای عکس‌ها و فیلم‌های من داشته باشد. با توجه به تجربه شخصی‌ام، می‌توانم بگویم که ال‌جی V30 استاندارد دوربین‌ها را بالاتر برده و امکانات فیلم‌برداری حرفه‌ای را برای هر کسی میسر کرده است.»

وی در ادامه افزود: «در مورد فرایند کار من در زمان فیلم‌برداری این ویدئو، باید بگویم که من توانستم سابقه حرفه‌ای خودم را با قابلیت‌های فیلم‌برداری ال‌جی V30 بیامیزم. مثلاً، حالت Cine Video در ال‌جی V30 رنگ‌بندی تصویر با Cine Effect را تنظیم می‌کند. در نتیجه، به راحتی آب خوردن می‌توانید طرح رنگ مناسب را بر حسب سناریو یا موضوع و حالتی که می‌خواهید در آن لحظه بیان شود انتخاب کنید.»

ال‌جی V30 دو دوربین در پشت دارد که یکی از حسگر 16 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم F1.6، تثبیت نوری تصویر، فوکوس خودکار لیزری و تشخیص حالت برخوردار است و دیگری حسگر 13 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم F1.9 دارد. قابلیت‌های عکاسی خام با دوربین ال‌جی V30 بسیار حیرت‌انگیز هستند اما در ترکیب با ترفندهای نرم‌افزاری جدید ال‌جی مانند Cine Video و Point Zoom، که در بالا به آن اشاره شد، دوربین بسیار توانمند خواهد شد و می‌توانید خیلی آرام روی هر قسمتی از کادر که می‌خواهید زوم کنید.

در مطالب آینده، مصاحبه کامل با مدیر فیلم‌برداری “بازی تاج و تخت” را منتشر خواهیم کرد و بیشتر با نظریات او در مورد ال‌جی عکاسی و فیلم‌برداری با ال‌جی V30 آشنا خواهیم شد.

با ما همراه باشید.

۲ نظر

بهنام.ش ۶ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سری وی واقعا باعث بالانس برای میانه سال هستن و بازار رو یه جورایی برای رقابت با سری نوت و میت بالانس میکنن … واقعا عاشق سری وی هستم…

Amir ۷ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

متاسفانه ال جی بقدری لاک پشتی حرکت می کنه که تقریبا با فاصله ۳ تا ۴ ماهه معرفی محصول تا عرضه آن بازار اشباع میشه ولی سامسونگ این فاصله رو به دو تا سه هفته کاهش داده

نظر دهید