۱۵ مهر ۱۳۹۶

نوآوری تازه ال‌جی: تلفن هوشمند میان‌رده مجهز به پشه دورکن فراصوتی

هر روزه شاهد ابداعات تازه و جالبی در دنیای اسمارت‌فونها هستیم و مدتها است رقابت داغی بر سر عرضه امکانات جدید ادامه دارد.

ال‌جی هم برای نوآوری در این صنعت موبایل ویژه‌ای برای کشور هند عرضه کرده که به دستگاه دورکننده پشه مافوق صوت مجهز است!

گجت تولید صدای K7i دارای تکنولوژی است که ما سالها برای دفع حشرات مزاحم به خصوص پشه‌ها در منازل مورد استفاده قرار می‌دهیم. این دستگاه امواج فراصوتی از خود منتشر می‌کند که برای انسان قابل شنیدن نیست، اما پشه‌ها را فراری می‌دهد. البته ال‌جی قبلا این تکنولوژی را در محصولات خانگی خود مانند دستگاه‌های تهویه مطلوب و تلویزیونهایش گنجانده بود و اکنون نوبت موبایلها رسیده است.

lg03

این گجت در حقیقت همان اسمارت فون اندرویدی K7 ال‌جی است که در بخش پشتی بدنه خود از یک اسپیکر ویژه بهره می‌برد. البته این بخش به همراه قاب پشتی موبایل قابل جداسازی است. در واقع K7i با دو قاب پشتی عرضه خواهد شد که یکی معمولی و برای کاربردهای روزانه است و دیگری به ابزار دفع پشه مجهز است.

lg02

در نهایت باید گفت که این گجت با قیمت ۱۲۱ دلاریش از مشخصات فنی چندان بالایی برخوردار نیست که مشتری را تحت تاثیر قرار دهید. اما همین قابلیت ساده دفع حشرات در کشوری مانند هند می‌تواند با اقبال فراوانی روبرو گردد. این اسمارت‌فون از نمایشگری ۵ اینچی با کیفیت HD و پردازنده چهار هسته‌ای میان‌رده‌ای بهره می‌برد که می‌تواند کارهای روزانه یک کاربر معمولی را با سرعت مقبولی مدیریت کند.​

منبع: مجله اینترنتی فوت و فن

۱ نظر

حسين ۱۶ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

این محصول باهدف بازار هند طراحی و تولید شده است و مانند دو برادر بزرگتر و کوچکتر یعنی k8 و k4 که از میان رده های پرفروش داخل ایران است از ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است با توجه به اینکه روز بروز حجم سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی که روی حافظه داخلی نصب میشود روبه افزایش است بنظر می رسد در خصوص حافظه داخلی میان رده ها بایستی تجدید نظر صورت گیرد و حداقل با ۱۶ گیکابایت حافظه داخلی عرضه شوند دلیل محبوبیت بیشتر مدل k10 نسبت به برادران کوچکتر خود نیز همین است البته بنظر میرسد برنامه ای برای عرضه مدل k7 در ایران وجود ندارد .

نظر دهید