۱۶ مهر ۱۳۹۶

پخش‌کننده موسیقی بی‌سیم ال‌جی با پایه دوگانه و مجهز به تکنولوژی Airplay

 ال‌جی ND5530 یکی از دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی ال‌جی است که صدا را به صورت بی‌سیم پخش می‌کند و 30 وات قدرت دارد؛ محصولی که می‌تواند به همراهی همیشگی برای شما مبدل شود. با مشخصات فنی این محصول بیشتر آشنا شوید.

Dual Docking

این بلندگوی بی‌سیم، دو داک برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS روی خود دارد و از دستگاه‌های مبتنی بر این دو پلتفورم پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل بدون هیچ محدودیتی می‌توانید هر دستگاهی را می‌خواهید به این بلندگو وصل و از صدای بلند آن استفاده کنید. مزیت این پایه این است که همزمان با پخش موسیقی گوشی یا تبلت را شارژ نیز می‌کند.
توجه داشته باشید، برای دستگاه‌های اندرویدی، سیستم‌عامل باید نسخه 4.1 (آب‌نبات ژله‌ای) به بالا به همراه استاندارد صوتی AOA2.0 USB باشد.

Dual Docking

پخش موسیقی بلوتوث با کیفیت بسیار بالا

با این بلندگو دیگر نباید برای کاهش کیفیت موسیقی نگران باشید. می‌توانید، همزمان با پخش موسیقی برای اجرای همه صداها، کدهای صوتی apt-X را با بلوتوث (نسخه سه) به بلندگو منتقل کنید و از کیفیت عالی صدا لذت ببرید.

High_Quality_Bluetooth_Music_Streaming

طراحی استوانه‌ای با رنگ سفید متالیک

اسپیکر داک ال‌جی، طراحی بسیار زیبا دارد و در همان نگاه اول نظر کاربر را به خود جلب می‌کند. این بلندگو به صورت استوانه‌ای طراحی شده و با طراحی مدرن خانه‌های امروزی کاملا متناسب است. از نکات مثبت طراحی این بلندگو باید به مخفی بودن پورت‌های آن اشاره کرد که به زیبایی بیشتر آن کمک شایانی کره است.

Metallic White Cylinder Design

اپلیکیشن Bluetooth Remote ال‌جی، NFC

با یک تماس یا یک اپلیکیشن واحد می‌توانید کنترل سیستم صوتی خود را در دست بگیرید.
با استفاده از  NFC، اسپیکر به واسطه بلوتوث با گوشی هوشمند جفت می‌شود و می‌توانید گوشی را در کنار بلندگو بگذارید و موسیقی آن را از طریق اسپیکر پخش کنید. برای استفاده از این ویژگی باید LG Remote Application را روی دستگاه (موبایل یا تبلت) دانلود و نصب کنید.

lg-bluetooth-remote-app-nfc

الگوریتم  Dynamic Loudness

با این الگوریتم، هیچ‌کدام از صداها از جمله پایین، باس، میانه و صدای زیر را می‌توانید با کیفیت بالا و کاملا واضح و بی‌نویز تجربه کنید. الگوریتم صدای پویای ال‌جی، تعادل لازم در صدا را برقرار و به صورت خودکار، عناصر صدا را تنظیم می‌کند. به همین دلیل، صداهایی که از این بلندگوی بی‌سیم خارج می‌شوند کاملا طبیعی هستند.

Dynamic Loudness algorithm

مخصوص  iPod ,iPhone ,iPad

گالری موسیقی خود را که بر روی iPod ,iPhone و یا iPad دارید فقط با اتصال USB پخش کنید و لذت ببرید.

Made-for-iPod,-iPhone-and-iPad

Portable in

با این سیستم، دستگاه‌های موبایل و پرتابل خود (پخش‌کننده MP3، موبایل و …) را خیلی راحت به سینمای خانگی وصل و استفاده کنید.

lg-feature-convenience-portable-in

پشتیبانی از فناوری  NFC

این بلندگو با قابلیت پشتیبانی از فناوری اتصالی NFC این امکان را به کاربر می‌دهد تا گوشی موبایل را روی بلندگو بگذارد و از شنیدن موسیقی‌ با کیفیت بالا لذت ببرد.

پشتیبانی از اندرویدی‌ها

این بلندگو از همه دستگاه‌های مبتنی بر اندروید پشتیبانی می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید