۲۰ مهر ۱۳۹۶

 گزارش دومین روز از سفر تحقیقاتی تیم چهارم از بچه‌های LG Challenger به فنلاند

 گروه Team 1 از برگزیدگان ال‌جی چلنجر دومین روز از سفر تحقیقاتی خود را با موضوع کام‌جویی در آموزش به مقصد فنلاند آغاز کردند.

Team 1 ساعت 5 صبح هلسینکی را به مقصد تمپره ترک کرد و در حدود ساعت 8 صبح وارد این شهر شد. ساعت 8:30 دقیقه صبح، تیم به منظور بازدید از ساز و کار و فضای آموزشی همراه با Ellimaija Ahonen عازم مدرسه Saaksjarvi شد.

بازدید از مدرسه به همراه Iris از راهنمایان موسسه LEARNING SCOOP و با همراهی دو تن از دانش آموزان مدرسه، صورت گرفت.

در این بازدید، ضمن دیدن فضاها و بخش‌های مخلتف مدرسه، به کلاس‌هایی مانند Home Economy نیز سر زده شد. بخش دیگری از این بازدید به معرفی ساختارهای آموزشی فنلاند (در دو شاخه آموزش فنی و آموزش حرفه‌ای) و همچنین پرسش و پاسخ با دانش آموزان مدرسه اختصاص یافت.

بخش بعدی برنامه امروز، به بازدید از University of Tampere به همراه Elina Harju و برگزاری کلاس تکمیلی ساختار آمورشی فنلاند اختصاص پیدا کرد.

در این جلسه درباره موضوعاتی مانند، اصول و بن مایه آمورش در فنلاتد، تحولات در مکانیزم آموزش معلم، اختیارات معلم در تعیین و تغییر و محتوای آموزش، تغییر نظام رقابتی به نظام تعاملی، تغییرات در سیستم نمره‌دهی، شیوه‌های شناخت استعداد دانش آموزان و راهنمایی آنها به سوی آموزشهای تخصصی، سرفصل‌های آموزشی و فرآیند توانمندسازی دانش آموزان اختصاص پیدا کرد.

همچنین، بخش زیادی از جلسات به منظور ساخت فیلم مستند ضبط شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید