۲۲ مهر ۱۳۹۶

گزارش “شهر سخت‌افزار” از حضور متفاوت و مدرن ال‌جی در نمایشگاه جیتکس 2017 در دوبی

شهر سخت‌افزار: “رونمایی الجی از نسل جدید صفحه‌نمایش‌های تجاری در GITEX 2017؛ متفاوت و مدرن”

الجی در رویداد GITEX Technology Week 2017 نسل جدید صفحه‌نمایش‌های باریک، سبک و البته با طراحی خاص خود را رونمایی کرد. این محصولات، چشم‌انداز تازه‌ای را برای ایجاد ارتباط میان صاحبان تجارت و مشتریان ایجاد می‌کنند.

بازدیدکنندگان رویداد GITEX با حضور در غرفه الجی با طراحی و ترکیب متفاوت و جذابی از صفحه‌نمایش‌های شرکت الجی روبرو شدند. این ترکیب در واقع نسل جدید صفحه‌نمایش‌های تجاری الجی را در قالب پلتفرم Open Frame OLED پیش روی کاربران شرکتی قرار می‌دهد. این صفحه‌نمایش‌ها را می‌توان در قالب ترکیب‌های محدب یا مقعر به صورت پرتره یا لندسکیپ استفاده کرد. در این رویداد، ترکیب درختی صفحه‌نمایش‌های الجی، جذابیت ویژه‌ای داشت. صفحه‌نمایش تجاری In-Glass Wallpaper OLED هم با بهره‌گیری از پنل‌های OLED باریک و دو طرفه، گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات شرکت‌های خرده فروش، گالری‌های هنری و سایر شرکت‌ها و برندها به حساب می‌آید.

7ruFLEDoVU5zmahmcbkpvk-650-80

در کنار محصولات یادشده، الجی از محصول OLED دیگری به نام Wallpaper Hotel TV هم رونمایی کرد. این محصول، اولین تلویزیون OLED ویژه اتاق‌های هتل‌ها است که از تکنولوژی Hotel TV الجی در کنار طراحی جذاب بهره می‌برد.

صفحه‌نمایش ۸۸ اینچی Ultra Stretch دیگر عنوان جدیدی است که امکان استفاده از آن به عنوان صفحه‌نمایش مستقل وجود دارد اما می‌توان با قراردادن تعداد زیادی از این صفحه‌نمایش‌ها در کنار هم، از آن برای نمایش ویدئوهای مختلف روی دیوار یا ایجاد نمایش ۳۶۰ درجه استفاده کرد. کوین چا ، سرپرست الجی الکترونیکس در خاورمیانه و آفریقا ، در این خصوص می‌گوید:

ما همچنان به روند رو به رشد خود برای توسعه تکنولوژی‌های همراه با نوآوری برای کمک به مشتریانمان در جهت رسیدن به موفقیت ادامه می‌دهیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید