۰۳ مهر ۱۳۹۶

یخچال لوکس LG SIGNATURE InstaView وارد بازار ایران شد

یخچال LG SIGNATURE InstaView یک محصول مبتکرانه و پیشرفته است که به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی/گلدیران به فروش می‌رسد.

برای اشاره به روحیه نوآورانه در یخچال LG SIGNATURE ، ال‌جی فناوری DOOR-in-Door اش که برنده جایزه شده است را با اضافه کردن ویژگی InstaView DOOR-in-Door یک گام به جلو برده و صنعت یخچال‌ها را متحول کرده است.

یخچال Door-in-Door هوشمند InstaView با معرفی ویژگی‌های متنوع و مناسب طراحی شده است. این یخچال دارای یک صفحه LCD 29 اینچی لمسی است که به محض اینکه دو ضربه روی آن بزنید مانند شیشه شفاف می‌شود.

قابلیت InstaView درب غیرشفاف Door-in-Door را با یک ضربه شفاف و فرانما می‌کند. سطح شفاف به مشتریان امکان می‌دهد تا داخل یخچال را بدون باز کردن درب آن ببینند تا از طریق محدود کردن هدررفت هوای سرد، در نهایت، به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

LG-InstaView-Refrigerator-3-e1481014268628

یخچال Door-in-Door هوشمند InstaView قابلیت‌های متنوع ارتقا یافته دیگری نیز در اختیار شما می‌گذارد. ویژگی برچسب هوشمند به شما اجازه می‌دهد در پنل روی یخچال لیست مواد داخل یخچال را سازماندهی کنید و یا لیست کارهایی که  باید در طول روز انجام دهید را مدیریت کنید.

اعضای خانواده می‌توانند برای یکدیگر یادداشت بگذارند و لیست انجام کار روی صفحه نمایشگر یادداشت کنند. لنز ۲ مگاپیکسلی پانارومای بسیار عریض داخل یخچال، از داخل یخچال در زاویه‌های مختلف عکس می‌گیرد و آنها را به‌صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند مورد نظر می‌فرستد. قابلیتی که برای افرادی که بدون لیست خرید به فروشگاه می‌روند بسیار کاربردی است.

photo_2017-09-17_16-27-24-e1505649637984

خلاقانه‌تر از همه این است که قابلیت Auto Door Open (باز شدن درب به صورت خودکار) درب یخچال را با نزدیک شدن فرد به آن باز می‌کند تا دسترسی سریع و آسان را در زمانی که دستان شما پر از خریدهایی است که از فروشگاه داشتید فراهم کند.

kit3453-e1481014306804

یخچال LG SIGNATURE با کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی نیرو می‌گیرد که به صورت خودکار ظرفیت سرمایش را بر حسب بار یخچال تنظیم می‌کند و به دلیل برخورداری از طراحی منحصربه‌‎فرد، اصطکاک داخلی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، با ۱۰ سال ضمانت پشتیبانی می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمیت و سایر مشخصات فنی این محصول به وب سایت گلدیران مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید