۳۰ آبان ۱۳۹۶

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات بزرگ سرآشپز خانگی ال‌جی و گلدیران

چه کسی بهترین سرآشپز خانگی ایران است؟

شرکت ال‌جی و گلدیران با توجه به استقبال بی‌نظیر آشپزهای ایرانی از مسابقات بزرگ سرآشپز خانگی، امسال نیز دوازدهمین مسابقات سالانه  را با اتفاقات هیجان‌انگیز برگزار خواهد کرد.

اگر فکر می‌کنید آشپزی‌تان نظیر ندارد، می‌توانید با شرکت در این مسابقات هنر خود را به ایرانیان نشان دهید. مهم نیست در کجای ایران حضور دارید، فقط کافی است طبق دستورالعمل مسابقه عکس و دستور پخت خود را بفرستید تا بتوانید علاوه بر شرکت در یک مسابقه استثنایی و نشان دادن مهارت‌های خود، از جوایز ویژه این دوره مسابقات نیز بهره‌مند شوید. این مسابقات از تاریخ 15 آبان تا 18 آذرماه 1396 برگزار خواهد شد.

از میان شرکت‌کنندگانی که عکس و دستور پخت غذای خود را برای ما می‌فرستند، 12 تیم (هر تیم شامل 2 نفر) به مرحله اول راه پیدا خواهند کرد. این منتخبین بعد از اعلام نتایج اولیه، برای پخت غذا در برابر هیات داوری به مدارس آشپزی ال­جی/ گلدیران در سراسر ایران فرستاده می‌شوند تا پس از تایید داوران از میان این 12 تیم، 4 تیم شرکت‌کننده انتخاب و به مسابقات نهایی کشوری در تهران راه پیدا کنند.

هیچ‌کسی در این دوره از جایزه بی‌نصیب نخواهند ماند. علاوه بر اینکه به برگزیدگان در مرحله اول یک هدیه نفیس جهت قدردانی تعلق می‌گیرد، در طول برگزاری مسابقات هم هر هفته به قید قرعه جوایز نفیسی به مشارکت‌کنندگان در صفحه مجازی مربوط اهدا خواهد شد.برای اطلاع از این جوایز و شرایط شرکت در مسابقه به صفحه اینستاگرام lg.mysolardom@ مراجعه فرمایید.

فینال کشوری این مسابقات بزرگ در تهران برگزار می‌شود که 4 تیم برگزیده (در قالب تیم‌های دونفره) به رقابت می‌پردازند. از میان 4 تیم شرکت‌کننده، یک تیم به عنوان تیم برنده به دوره آموزشی آشپزی بین‌المللی فرستاده می‌شود و علاوه بر این به عنوان آشپز افتخاری امکان ادامه همکاری با مدارس آشپزی  ال جی/گلدیران برای آنها فراهم می‌شود. به سایر تیم‌های حاضر در مسابقه نهایی نیز جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

معیارهای انتخاب بهترین دستور غذا:

دستور غذای ارایه شده در این مسابقه باید خانگی، سالم، دارای دستور پخت ساده، سریع و همچنین خلاقانه باشند. استفاده از ماکرویوهای ال‌جی امتیاز مثبت قلمداد خواهد شد. به علاوه در این مسابقه آشپزی، سالم بودن غذا و نحوه تزئین غذا هم مهم هستند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید از غذای طبخ شده یک عکس با کیفیت با چیدمان نهایی و مناسب تهیه کرده و به همراه دستور پخت غذای ارایه شده در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ LGHCCiran12# آپلود کنند، و یا برای ما به صورت دایرکت به صفحه اینستاگرام مسابقه آشپزی به آدرس lg.mysolardom@  وب‌سایت www.goldiran.ir    وبه  ایمیل به آدرس info@goldiran.ir  ارسال نمایند.

شرکت‌کنندگان موظف به تهیه یک فیلم حداکثر یک دقیقه‌ای از چیدمان غذا جهت ارایه به داوران در صورت انتخاب در مرحله اول جهت تایید منوی خود هستند.

مواردی که در این فیلم مد نظر قرار می‌گیرد شامل معرفی کامل خود شخص شرکت‌کننده، معرفی غذای تهیه شده  و ذکر اسم مسابقه سرآشپز خانگی ال­ جی و گلدیران است.(لازم به ذکر است که در مرحله ابتدایی مسابقه ارسال فیلم یک دقیقه‌ای ضروری نیست).

قابل ذکر است هر فرد برای شرکت در مسابقه فقط یک شانس خواهد داشت و افرادی که چندین بار اقدام به ارسال عکس، فیلم و اطلاعات کنند از دور مسابقه حذف خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید