۲۵ آبان ۱۳۹۶

ال‌جی و گلدیران در کنار زلزله‌زدگان

بعد از واقع تاسف‌آور و شوکه کننده زلزله در مناطق غربی ایران و کشته شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان، شرکت ال‌جی الکترونیکس با همکاری شرکت گلدیران در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، کمک‌هایش را به این مناطق ارسال کرد.

photo_2017-11-16_11-23-07

این کمک‌ها که شامل چادر، پتو، آب، انواع کنسرو، لوازم بهداشتی بانوان و کودکان و چراغ‌قوه‌های قابل شارژ است، جهت ارسال به مناطق آسیب دیده به سازمان هلال‌احمر تحویل داده شده و با توجه به نیاز هر منطقه بین مردم آسیب دیده توزیع خواهد شد.

این کمک‌ها توسط کارمندان این دو شرکت تهیه و بارگیری شده و جهت ارسال به مناطق آسیب دیده به سازمان هلال‌احمر تحویل داده شد. علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارمندان این دو شرکت ، تعدادی از کارمندان ال‌جی و گلدیران نیز داوطلب شده و با هماهنگی سازمان هلال احمر برای کمک به آسیب دیدگان به مناطق زلزله‌زده رفتند. این کمک‌ها از طریق سازمان هلال احمر با توجه به نیاز هر منطقه بین مردم آسیب دیده توزیع خواهد شد.

photo_2017-11-16_10-32-53

این کالاها برای بسیاری از هم‌وطن‌های عزیزمان پیش‌بینی شده است و امید می‌رود به کمک این محموله ارسالی، مردم عزیز غرب کشور با مشکلات کمتری اتفاقات بعد از حادثه را سپری کنند.

photo_2017-11-16_11-23-05

آقای دی اس آن، مدیرعامل شرکت ال‌جی در ایران نیز گفت: حادثه‌ای که در کرمانشاه و دیگر استان‌های غربی ایران اتفاق افتاد واقعا دلخراش و ناراحت کننده است و من از صمیم قلب به بازماندگان تسلیت می‌گویم.

شرکت ال‌جی الکترونیکس و گلدیران به تمام کسانی که عزیزان خود را در این حادثه دلخراش از دست داده‌اند تسلیت گفته و برای مجروحان حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.

 photo_2017-11-16_11-23-06

۱ نظر

کوروش ۲ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

کاش خودتون این کار انسان دوستانه را به اتمام میرساندید چون هیچ اعتباری نیست که واقعا بدست آسیب دیده گلم برسه یا نه

نظر دهید