۰۸ آبان ۱۳۹۶

درخشش شرکت گلدیران برای هفتمین سال متوالی در المپیاد مهارتهای خدمات ال جی

هفتمین دوره المپیاد مهارتهای خدمات ال جی در تاریخ 3 و 4 آبانماه در دبی برگزار شد .

حضور 44 تیم شرکت کننده در هفتمین دوره از المپیاد مهارت های خدمات  ال‌جی در قسمت های خانگی، صوتی-تصویری، کولر و موبایل باعث افزایش اهمیت این دوره از مسابقات شد که با توجه به این حضور گسترده، می توان بر توانایی تکنسین های گلدیران  که موفق شدند با عبور از رقبای خود  رتبه های برتر این دوره را نیز همانند سالهای گذشته  را از آن خود کنند تاکید کرد.

6-6

در این المپیاد که تکنسین هایی از منطقه خاورمیانه و شمال افریقا در آن حضور داشتند و هر سال جهت سنجش و رقابت در حوزه های  فنی در بخش خدمات برگزار می شود نحوه برخورد با مشتری، آزمون فنی تئوری و آزمون فنی عملی مراحل اصلی رقابت بودند.

3-3

هفتمین دوره المپیاد مهارتهای خدمات که با کسب رتبه اول در بخش کولرهای گازی توسط آقای آصف اسماعیل زاده، رتبه دوم در بخش محصولات خانگی توسط آقای حسین مهدیون و همچنین رتبه دوم بخش محصولات صوتی و تصویری توسط آقای امیربیات برای شرکت گلدیران افتخار آفرینی کردند به پایان رسید و باز هم این تکنسین های گلدیران برای هفتمین سال نشان دادند که گلدیران همچنان در منطقه خاورمیانه و آفریقا پرچم دار ارائه خدمات هستند.

۱ نظر

ابراهیم منفردی ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ پاسخ

سلام من هم به عنوان یک تعمیرکار صوتی تصویری مایل به شرکت در المپیاد هستم اطلاعات مربوط به آزمون و زمان برگزاری را چطور مطلع شوم

نظر دهید