۲۳ آبان ۱۳۹۶

گزارش روز دوازدهم از سفر تحقیقاتی پنجمین گروه بچه‌های LG Challenger به اسپانیا

تیم دختران سبز در گروه دانشگاه علم و صنعت، پنجمین و اخرین گروه از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، با موضوع بازیافت تایرها برای استفاده در صنعت راه‌آهن به مقصد اسپانیا راهی شدند. گزارش دوازدهمین روز از سفر تحقیقاتی آنها را در ادامه بخوانید.

گروه دختران سبز در روز دوازدهم از سفر تحقیقاتی خود به کشور اسپانیا برای ملاقات با گروه آزوی با قطار ساعت ٩ صبح راهی شهر سویل شدند. این قطار پرسرعت پس از طی زمانی حدود ٢ ساعته به شهر سویل رسید. سپس با همراهی اعضای این شرکت که در ایستگاه منتظر این گروه بودند راهی مقر اصلی این شرکت شدند.

پس از معرفی افراد و هدف جلسه ، ارائه ای با مضمون معرفی اولیه شرکت و فعالیت های اصلی آن به این گروه شرح داده شد که در بخش بعدی به عمده فعالیت های این شرکت در بخش ریلی پرداخته شد.

پس از آن به طور خاص به بررسی استفاده از مواد مختلف در صنعت راه اهن پرداخته شد که با توجه به علاقه این گروه بحث به استفاده از مواد بازیافتی به خصوص تایر ها کشیده شد و این شرکت از اخرین تجارب خود در خصوص استفاده از تایر ها و همکاری با دانشگاه پلی تکنیک والنسیا این گروه را مطلع کرد و از مشکلات روبروی این پروژه و همچنین جنبه های مختلف استفاده از این مواد در صنعتی همچون راه اهن صحبت کرد.

در ادامه ویدیو های مراحل اولیه پیاده سازی این پروژه تا مراحل نهایی به این گروه نمایش داده شد و به سوالات دختران سبز پاسخ داده شد.

در انتها این شرکت علاقمندی خود را در خصوص انجام هرگونه همکاری با دختران سبز اعلام کرد و پس از جلسه ای طولانی راهی ناهار و پس از گشتی سریع در شهر زیبای سویل شدند.

این گروه خود را به قطار ساعت ٧ بعد از ظهر رساندند و پس از طی مسیری ٢ ساعته راهی هتل شدند​.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید