۱۷ آبان ۱۳۹۶

گزارش سیزدهمین روز از سفر تحقیقاتی تیم چهارم از بچه‌های LG Challenger به فنلاند

گروه Team 1، از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، سیزدهمین و آخرین روز از سفر تحقیقاتی خود را با موضوع کام‌جویی در آموزش در فنلاند آغاز کردند.

امروز روز سیزدهمین روز و آخرین روز از سفر team 1 به کشور فنلاند بود.

در سه روز گذشته، گروه در تلاش بود که قرار ملاقاتی با دکتر، Ilka Kurkila استاد دانشگاه هلسینکی و همینطور خانم دکتر سپیده رها، هنرمند ایرانی ساکن فنلاند تعیین کند که متاسفانه به دلیل مشغله هردو بزرگوار، با وجود پیگیری ها امکان پذیر نشد.

هرچند در این مدت، گروه سعی کرد به مطالعه منابع و کتابی تحت عنوان innovation,human capabilities and democracy towards an enabling welfare state نوشته دکتر Reijo Miettinen استاد دانشگاه هلسینکی درباره آموزش در کشور فنلاند بپردازد. همچنین منابع جدید درباره شیوه های تربیت معلم از طریق موسسه learning scoop به دست گروه رسید.

بدون شک تا رسیدن به چهارچوب و شیوه های عملیاتی، با توجه به گستردگی مطالب و همینطور زیاد بودن پیش نیازها و تفاوتهای عمیق در بین ساختارهای آموزشی دو کشور، راه زیادی باقیست. این سفر تنها قدمی است در راه رسیدن به هدف اصلی گروه team 1 جهت شرکت در این مسابقه و آن قدم، به وجود آوردن آینده ای بهتر و رضایتمندی بیشتر برای کودکان ایرانی است.

گروه، فردا ساعت 9 صبح به وقت فنلاند عازم ایران خواهد شد و پس از توقفی در دوحه، حدود ساعت 9 و 30 دقیقه شب، به کشور بازخواهد گشت.

این آخرین گزارش گروه team 1 از سفر تحقیقاتی خود است و جا دارد که از شرکت الجی بابت تمامی اقداماتی که در راستای برگزاری مسابقه و اعزام این تیم به عمل آورد، تقدیر و تشکر نماییم و آرزو کنیم در سالهای آتی تیمهای دیگر با هدف ساختن دنیایی بهتر برای مردم سرزمینمان عازم سفرهای علمی مسابقه LG global challenger شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید