۰۴ آبان ۱۳۹۶

تجربه صدا و تصویر تلویزیون W7 SIGNATURE OLED ال‌جی در هتل اسپیناس پالاس تهران

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W با قابلیت‌هایی نظیر Dolby Vision و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به شمار می‌رود.

با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید. همچنین با وجود قابلیت مورد علاقه فیلم‌سازان یعنی Dolby Vision، بیش از ۱۷۰ هزار ساعت در قالب فیلم‌های با استاندارد زمانی دو ساعت ساخته شده است. به علاوه صدای Dolby Atmos کل فضای موجود را فرا می‌گیرد. با این قابلیت می‌توانید از وضوح صدای باورنکردنی و عمق صدای غنی لذت ببرید. این ویژگی شکوه خاصی به فضای شما بخشیده و  با صدای فراگیر ۳۶۰ درجه تمام حس‌های شما برانگیخته می‌کند.

این مدل برای کسانی طراحی شده است که ارزش واقعی کیفیت بالای صدا را درک می‌کنند. اسپیکرهای up-firing (رو به بالا) برای این مدل در نظر گرفته شده است تا نحوه انتشار صدا بهتر شده و چه در میزان صدای کم و یا زیاد، کیفیت صدا افت نکند. طراحی ساده و بدون شلوغی این محصول فضای خانه شما را در برگرفته و تعریفی دوباره از سرگرمی در خانه ارائه می‌دهد.

2

تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W که از طراحی فوق باریک و سبک Wallpaper بهره برده و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد توانسته جوایزی نظیر «برترین نوآوری» در نمایشگاه CES 2017 را کسب کند. تمام توجه مصرف‌کنندگان به تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W معطوف شده است و حتی متخصصان به خاطر فناوری و طراحی عالی آن تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

همانطور که با برند و محصولات ال جی سیگنچر آشنا شده اید، می دانید که این برند، تنها قشر خاصی از جامعه را هدف قرار داده و بر این باور است که این گروه ویژه اجتماع قدر و منزلت هنر و زیبایی را در کنار فناوری به روز و کارامد می دانند.

به همین جهت برای شرکت های ال جی و گلدیران مایه افتخار است که این محصولات را به دست صاحبان سلیقه برسانند. از همین روست که این شرکت ها شرایط فروش ویژه ای را تنها در یک بازه زمانی و فقط برای مدعوین خاص در نظر گرفته اند و این محصولات را برای تجربه از نزدیک در هتل اسپیناس پالاس تهران به نمایش عموم مردم گذاشته‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید