۱۳ آبان ۱۳۹۶

رونمایی از سیستم تهویه مطبوع فوق‌ پیشرفته و کم‌مصرف MULTI V 5 ال‌جی در ایران ​

شرکت ال‌جی و گلدیران امروز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، از جدیدترین محصول ال‌جی رونمایی کردند.

در  این مراسم که با حضور آقای دی اس آن مدیرعامل دفتر ال‌جی ایران و آقای دیلمی مدیرعامل شرکت گلدیران برگزار شده بود، دستگاه فوق پیشرفته MULTI V 5 معرفی شد. این نمایشگاه از سه تا ششم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده و شرکت ال‌جی در نبش سالن 35 میزبان علاقه‌مندان به پیشرفته‌ترین فناوری‌های این حوزه خواهد بود.

مدل جدید کمپرسور اینورتر MULTI V 5 شرکت ال‌جی، نسل پنجم کمپرسورهای ال‌جی محسوب می‌شود که قدم‌های مهم ال‌جی برای بهبود عملکرد همه‌جانبه  آن را به نمایش می‌گذارد. کمپرسور فوق پیشرفته اینورتر با امکاناتی مثل  بازدهی بی‌نظیر، و دوام و اعتبار، توانسته مقیاس عملکردی خود را از 15 تا 150 هرتز در نسل قبلی به 10 تا 165 هرتز افزایش دهد. این افزایش فوق‌العاده بازه عملکردی، باعث مصرف کمتر انرژی و عملکرد بهتر سیستم می‌شود.

ال‌جی همواره با بهره گیری از مهندسین با تجربه و فن آوری های نوین به صورت مداوم در حال اجرای ابتکاراتی است که از چشم کاربران پنهان می‌ماند. افزایش فرکانس کاری کمپرسور در MULTI V 5 خود یکی از بهترین مثال‌ها است. همچنین قطعات این کمپرسور از مواد  PEEK ساخته شده که یک ماده پیشرفته  محسوب می‌شود و معمولا در موتور هواپیماها کاربرد دارد. این زیرساخت که از تحمل خوبی برخوردار است اجازه می‌دهد که کمپرسور برای مدت پایداری بدون روغن فعالیت کند.

فناوری تزریق بخار پیشرفته ال‌جی، از طریق فشرده‌سازی دومرحله‌ای می‌تواند گرمای مناسبی در محیط‌های خیلی سرد نیز تولید کند. در کنار فناوری HiPOR ، این سیستم میزان بهره‌وری یکپارچه و گرمادهی را نیز افزایش می‌دهد. علاوه بر کم کردن هزینه‌های مصرف انرژی و کم کردن اثرات زیست‌محیطی در MULTI V 5، فناوری تزریق بخار ال‌جی میزان ظرفیت گرمایی را نیز افزایش می‌د‌هد. تعداد زیادی از مزایای این فناوری نوآورانه نشانگر آن است که چگونه تغییرات جزئی در قطعات داخلی می‌تواند نتایج کاملا متفاوتی شود.

فناوری HiPOR که برای افزایش بهره‌وری طراحی شده است، یک فناوری پیشرفته این صنعت محسوب شده که به شدت میزان هدر رفت انرژی کمپرسور را کاهش می‌دهد. مشکلات مربوط به پس زدن روغن برای مدت طولانی محصولات تهویه مطبوع را گرفتارخود کرده بود. فناوری HiPOR توانست به‌وسیله هدایت مستقیم روغن به داخل کمپرسور این مشکل را حل کرده و یکی از اساسی‌ترین موانع ناکارآمدی سیستم های تهویه هوا را از میان بردارد. مدل‌های مجهز به فناوری HiPOR ضریب عملکرد(COP) بسیار بالا به میزان 33 درصد نسبت به مدل‌های بدون این فناوری را شاهد خواهند بود.

برای کاهش هرچه بیشتر اتکای  MULTI V 5 به روغن، فناوری مدیریت هوشمند روغن از سنسورهایی برای چک کردن میزان تعادل روغن در هر لحظه استفاده کرده و فرآیندهای غیرضروری بازیابی روغن را می‌کاهد. قدرت بازیابی هوشمند روغن در زمانی که کمپرسور MULTI V 5  در حال گرمادهی است، به میزان زیادی احتمال خاموش شدن سیستم را کاهش می‌دهد. این سیستم پیشرفته از الگوریتم خاصی برای متعادل کردن میزان روغن و بازیابی آن استفاده می‌کند که با سنسورها برای کاهش میزان مصرف انرژی هماهنگ است. این عامل اثر دوگانه‌ای گذاشته‌ و به صورت همزمان هم از هدر رفت انرژی جلوگیری کرده و هم باعث افزایش اطمینان از دستگاه می‌شود. اندازه‌گیری لحظه‌ای روغن در کمپرسور باعث کاهش هدر رفت انرژی شده و به صورت مداوم برای محیط داخلی گرما تولید می‌کند. با بازیابی هوشمند روغن، زمان گرمادهی در روز به میزان 12 درصد نسبت به مدل‌های بدون این ویژگی افزایش می‌یابد.

منابع قابل توجه بخش تحقیق و توسعه که ال‌جی خود را متعهد دانسته تا به‌وسیله آن کمپرسور فوق پیشرفته اینورتر را گسترش دهد، نشان می‌دهد که چگونه طراحی هر قطعه برای این شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است. با طراحی هنرمندانه هر قسمت از این سیستم تهویه مطبوع، ال‌جی توانسته اعتبار زیادی به خاطر کیفیت و توجه به جزئیات به دست آورد. این تعهد ال‌جی، که همیشه بهترین تولید ممکن را در اختیار مشتری بگذارد، در همه نمونه‌کارهای ال‌جی دیده می‌شود و هرکدام از نوآوری‌های این شرکت، می‌توانند به تنهایی خودنمایی کنند. از آنجایی که بسیاری از مشتریان متوجه میزان زحمت و کار انجام شده برای طراحی راهکاری مثل کمپرسور MULTI V 5 نمی‌شوند، ال‌جی اعتقاد دارد که تولید مداوم بهترین محصول، جایزه این کار است.

۲ نظر

حسین پویان ۱۹ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام
اینجانب از محصولات متنوع از جمله لباسشویی ظرفشوی یخچال و ساید ال جی استفاده میکنم محصولات خوبی هستند و با توجه به نظر شرکت سازنده که امکان عیب یابی را برای مشتری از طریق موبایل براحتی فراهم کرده است ای کاش میتوانستیم بلافاصله قطعه یدکی مورد نیاز را اینترنتی خرید کنیم.
با تشکر پویان

شیرین اریا ۲۵ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

من تمام جهیزیه ام مارک ال جی بود و از محصولاتش بی نهایت راضیم .خواستم بدین طریق از تمامی پرسنل این شرکت تشکر کنم روزیتون پربرکت و خسته نباشید

نظر دهید