۲۹ آبان ۱۳۹۶

مدارک مورد نیاز برای شرکت در دومین دوره از مسابقات ال‌جی چلنجر

ثبت نام برای دومین دور از مسابقات ال‌جی چلنجر از 20 آبان آغاز شده است و تا 30 آذر ماه ادامه دارد. برای شرکت در این مسابقه لازم است مراحل اولیه را پشت سر بگذرانید و مدارک لازم را تهیه کنید. برای اطلاع از مدارک لازم ادامه مطلب را بخوانید.

ابتدا لازم است به وب سایت LG Challenger  مراجعه کنید و در سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در سایت، فرم ثبت نام مربوط به این پروژه تحقیقاتی را مطابق مراحل ثبت نام در سایت پرکنید. یادتان نرود که پرکردن تمام فیلدها الزامی است.

طرح سفر تحقیقاتی از دیگر مدارک لازم است که باید فایل PDF آن که حداکثر تا 20 صفحه باشد در وب‌سایت آپلود شود. فرمت فایل طرح سفر تحقیقاتی به ‌صورت آزاد است.

وقتی طرح سفر تحقیقاتی خود را تکمیل می‌کنید باید زمینه سفر،  هدف سفر، کشور انتخابی و جزئیات فعالیت تحقیقاتی در کشور مقصد را در طرح خود بگنجانید.

لطفاً مشخصات اعضای شرکت‌کننده نیز علاوه بر اطلاعاتی که در بالا گفته شد در طرح قید شود. توجه داشته باشید که تنها اسامی اعضا و نام دانشگاه حتماً در صفحه اول قید شود.

گواهی اشتغال به تحصیل یا کپی کارت دانشجویی نیز از دیگر مدارک لازم است. لطفاً گواهی اشتغال به تحصیل یا کپی کارت در یک فایل اسکن شده  در بخش ثبت نام وب سایت ال‌جی چلنجر آپلود شود.

در صورت راهیابی به 30 تیم برتر کپی مدارک شناسایی تمام اعضا و طرح بودجه بندی سفر باید اعلام شود. مدرکی دال برگرفتن اخذ ویزا نشان داده شود. (دعوتنامه)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید