۲۱ آبان ۱۳۹۶

کارمندان ال‌جی و گلدیران خون اهدا کردند

ال‌جی و گلدیران در یک حرکت جهانی سالانه، فرهنگ اهدای خون را گسترش می‌دهند.

مقابله با مشکلات اجتماعی و فرهنگی هر جامعه و کمک به حل آنها از وظایف هر شرکت بزرگ و معتبری است. شرکت ال‌جی نیز با این مسئله را بسیار جدی گرفته و همیشه سعی کرده است با روش خودش کمکی به جامعه بکند. کمک‌هایی که در قالب‌های مختلف هرساله اجرا می‌شوند و هدف هریک از آنها بهتر کردن زندگی برای جامعه است. این شرکت در ایران نیز فعالیت‌های خیرخواهانه زیادی انجام داده است و در کمک به آموزش تا مسائل اجتماعی و فرهنگی و غیره نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده است.

بسیاری از حرکت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت ال‌جی فقط در ایران اجرا نشده و در ابعاد جهانی اتفاق می‌افتند. یکی از این کارها انجام اهدای خون است که ال‌جی هر ساله در ماه نوامبر آن را انجام داده و از تمام کارمندان خود می‌خواهد با اهدای خون این فرهنگ را کشورهای مختلف گسترش دهند. شرکت ال‌جی با دارا بودن بیش از 90 هزار کارمند در حدود 50 کشور دنیا توانسته است با این اقدام توجه کشورهای مختلف را به مسئله بحران کمبود خون اهدایی جلب کند. حتی در کشوری مثل روسیه ال‌جی اولین شرکتی بود که این اقدام را شروع کرد و  با استقبال زیادی روبرو شد.

در همین راستا روز چهارشنبه 17 آبان کارمندان شرکت ال‌جی به همراه کارمندان شرکت گلدیران مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده و خون اهدا کردند. این حرکت خیرخواهانه با همکاری سازمان انتقال خون که واحد سیار را در شرکت‌های ال‌جی و گلدیران مستقر کردند ممکن شد. البته این اولین بار نیست که شرکت ال‌جی در راستای سلامت جامعه ایرانی می‌کوشد. این شرکت هرساله با انجام کارهای مختلف سعی می‌کند نقشی هرچند کوچک در سلامت جامعه ایفا کرده و آن را بهبود بخشد. به عنوان مثال شرکت ال‌جی در سال 93 پایگاه انتقال خون بیمارستان قلب شهید رجایی را افتتاح کرد. هدف از افتتاح پایگاه انتقال خون بیمارستان قلب شهید رجایی ایجاد بستری برای ارتقاء آگاهی از اهمیت اهداء خون در جامعه بود.

شرکت ال‌جی معتقد است سرمایه‌گذاری برای سلامت مردم به معنای سرمایه‌گذاری برای پیشرفت جامعه است و این همان چیزی است که در ال‌جی همه به آن باور دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید