۱۶ آبان ۱۳۹۶

گزارش روز هشتم از سفر تحقیقاتی پنجمین گروه بچه‌های LG Challenger به اسپانیا

تیم دختران سبز در گروه دانشگاه علم و صنعت، پنجمین و اخرین گروه از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، با موضوع بازیافت تایرها برای استفاده در صنعت راه‌آهن به مقصد اسپانیا راهی شدند. گزارش هشتمین روز از سفر تحقیقاتی آنها را در ادامه بخوانید.

گروه دختران سبز در روز هشتم از سفر تحقیقاتی خود به کشور اسپانیا و در دومین روز اقامت در شهر والنسیا جهت بازدید از آزمایشگاه های دانشگاه پلی تکنیک والنسیا صبح زود راهی این دانشگاه شدند.

طی این بازدید که با استقبال جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه مواجه شد، گروه دختران سبز به بازدید کلیه دستگاه های تست آزمایشگاه های این دانشگاه رفتند.

این دانشگاه از دو آزمایشگاه مجهز و پیشرفته در خصوص تست انواع ویژگیهای خطوط ریلی و تست انواع سنگ مناسب برای بالاست برخوردار بود.

در آزمایشگاه اول که آزمایشگاه جغرافیای خط بود انواع سنگ های مناسب بالاست و ترکیب درصدهای مختلف از تایر با آنها مورد بازدید قرار گرفت و در آزمایشگاه دوم انواع دستگاه های تست ارتعاشات و نویز و نیز دستگاه های گران قیمت ترکیب کننده انواع سنگ مورد بازدید قرار گرفت.

دانشگاه پلی تکنیک والنسیا به عنوان سرآمد تحقیقات و اجرای این طرح در محیط آکادمیک اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار گروه دختران سبز قرار داد.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید