۳۰ آذر ۱۳۹۶

با دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE، تمیز شدن هوا را به چشم خود ببینید!

دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE که با ظاهری عالی طراحی شده است این امکان را فراهم می‌آورد که فرایند تصفیه هوا با استفاده از پنل مبتکرانه و شفاف تجربه‌ای قابل مشاهده باشد.

این دستگاه تصفیه هوا از قابلیت پیشرفته Aqua-Cyclone برخوردار است که از قدرت آب برای پاک کردن مواد شیمیایی و اجزای مضر بهره می‌برد و در عین حال نیز رطوبت خانه را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد.

این دستگاه به سیستم فیلتر Semi-Permanent (نیمه دائم) مجهز است. از همین رو، مشتریان می‌توانند به مدت ۱۰ سال فیلترها را بردارند، بشویند و دوباره استفاده کنند؛ این یعنی صرفه‌جویی در زمان و هزینه.

با اینکه ذرات ریز گرد و خاک معمولاً با چشم غیر مسلح نامرئی هستند، مشتریان می‌توانند کیفیت هوای محیط داخل خانه را با نیم‌نگاهی به شاخص Smart PM1.0 ال‌جی مشاهده کنند. این شاخص که دور نمایشگر کنترل تعبیه شده است نور را در چهار رنگ متفاوت نشان می‌دهد که نمایانگر انباشته شدن اجزای بسیار ریز گرد و خاک است.

lg-signature-air-purifier-gallery-event-2-720x480-c-e1482743111162

دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE که به تازگی وارد بازار ایران شده است با استفاده از پنل شفاف و نوآورانه‌اش، فرایند تصفیه هوا را به تجربه‌ای بصری تبدیل کرده است.

از آنجایی که این تصفیه هوا به سیستم منحصر به فرد آبی مجهز است، قدرت آب را تحت کنترل در می‌آورد تا مواد شیمیایی مضر و آلاینده‌ها را فیلتر کند و همزمان سطح رطوبت اتاق را به سرعت به سطح ایده‌آل برساند.

این محصول همچنین به سیستم فیلتر سیاه LG SIGNATURE مجهز است که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد فیلترها را به مدت بیش از ۱۰ سال بشویند و دوباره استفاده کنند. امری که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید