۰۷ آذر ۱۳۹۶

با واقعیت مجازی در ال‌جی V30، آنچه نادیدنی است آن بینی

پرچمدار ال‌جی و گوگل Daydream واقعیت مجازی قدرتمندتر و غوطه‌ورکننده‌تری را نسبت به قبل ارائه می‌دهند.

ال‌جی با همکاری Daydream، پلت‌فرم باکیفیت گوگل برای واقعیت مجازی، رویای پیر و جوان را با واقعیت مجازی در جدیدترین پرچمدارش به واقعیت پیوند داده است. در تلاش برای رسیدن به این هدف، ال‌جی از قهرمانی کمک گرفت تا رویای تحقق نیافته او را که نیم قرن در پی آن بوده محقق کند.

 جیم لاول، فضانورد هشتاد ساله، نه تنها یکی از 24 نفری بوده که به کره ماه سفر کرده بلکه یکی از 3 نفری است که دو بار به کره ماه رفته است و علاوه بر این تنها کسی است که دو بار بدون فرود آمدن و قدم گذاشتن بر روی کره ماه به آنجا سفر کرده است. کاپیتان لاول فرمانده فضانورد در مأموریت فضایی شکست‌‌خورده آپولو 13 در سال 1970 بود که بعد از انفجار مخزن اکسیژن در فضا مجبور شد به زمین بازگردد. فرمانده لاول در نهایت توانست قدم گذاشتن روی کره ماه را به شکل واقعیت مجازی با کمک ال‌جی V30 و Daydream تجربه کند.

LG-V30-and-Daydream-VR-2

کیم سو-یانگ، معاون اجرایی و رئیس بخش بازاریابی شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، گفت: «ما می‌خواستیم به کاربران شانس تحقق بخشیدن به رویاهایی را بدهیم که از دیرباز در ذهن خود می‌پروراندند و هدف ما این بود که به آنها فرصتی برای کشف دنیاهای جدید با تجربه واقعیت مجازی قدرتمند در ال‌جی V30 بدهیم. کیفیت تصویر خیره‌کننده در نمایشگر OLED FullVision شما را درست به معرکه واقعیت مجازی می‌کشاند.»

ال‌جی V30 یک تلفن هوشمند سازگار با Daydream است که به صورت یکپارچه با Daydream View گوگل متصل می‌شود؛ هدست و دستگاه کنترلی که برای تجربه واقعیت مجازی با کیفیت عالی و غرق‌کننده طراحی شده است. پلت‌فرم موبایل کوالکوم اسنپدراگون 835 که با نمایشگر QHD+ OLED FullVision با 1440×2880 پیکسل جفت می‌شود با بدنه‌‌ای محافظت می‌شود که گرما را با راندمان عالی پراکنده می‌کند و خیلی خوب از پس بازی‌های واقعیت مجازی پیشرفته برمی‌آید، کنتراست رنگ بی‌نهایتی تولید می‌کند و سرعت پاسخگویی بالایی دارد. ال‌جی V30 به دلیل برخورداری از الگوریتم اختصاصی و بهینه‌سازی نرم‌افزاری خیلی بیشتر از دیگر تلفن‌های همراه دوام می‌آورد و همین باعث استفاده کارامد از باتری 3300 میلی‌آمپرش می‌شود. وقتی زمان شارژ مجدد می‌رسد، نسخه سوم از فناوری شارژ سریع کوالکوم (Qualcomm Quick Charge 3.0) باتری را طی 30 دقیقه از صفر به 50 درصد می‌رساند.

LG-V30-and-Daydream-View

علاوه بر این، فناوری صدای Hi-Fi Quad DAC پیشرفته در این تلفن هوشمند صدایی بی‌همتا ایجاد می‌کند که حس واقعیت را به حد اعلا می‌رساند. ال‌جی V30 با 158 گرم سبک‌ترین تلفن هوشمند در این خانواده است؛ به همین دلیل، می‌توان در مدت زمان بیشتری خیلی راحت‌تر از واقعیت مجازی استفاده کرد.

در ویدئوی زیر، تماشا کنید که فرمانده لاول چطور برای اولین بار از واقعیت مجازی در V30 ال‌جی استفاده می‌کند.

۴ نظر

محمد ۱۰ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

کی میاد

phxrafa ۱۲ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

باید «پس v30 کی میاد ؟!» رو جزو سوالات متداول بخش تلفن همراه بنویسین
سه ماهه ملتو منتظر گذاشتین. یه اطلاعیه هم نمیدین که دل هوادارا خوش بشه … مثلا بگین نمیاد ما تکلیفمونو بدونیم.
من در حال حاضر هیچ گوشی ندارم و منتظرم وی ۳۰ رو بخرم. ولی نمیدونم تا کی میتونم صبر کنم. با این کارا فقط مشتری پرونین.

بهزاد ۱۲ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

دقیقا! گوشی فعلی من چهار ماهی هست باتریش مشکل داره و الان سه ماه هست که منتظرم V30 بیاد. اول قول داده بودن اواسط آبان میاد، از نمایندگی‌ها پرسیدم گفتن اوایل آذر، الانم باز میگن اواخر آذر. آخرش هم مجبور میشیم یه گوشی دیگه بخریم

هادی ۱۲ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
منم دقیقه چند ماهه گوشی ندارم و خیلی سخته.
و اینکه گوشی قبلیم s8 سامسونگ بود، گوشی قبل از اونم وی ۲۰ ال جی بود که بدلیل سایه انداختن فروختمش و نمیدونستم وی سی با صفحه اولد میاد وگرنه s8 نمیگرفتم که ۶۰۰ هزار تومن ضرر کنم و تازه بهد از اون هم این همه معطل بشم.

نظر دهید