۰۴ آذر ۱۳۹۶

برنامه سالیانه دومین دور از رقابت‌های پروژه جهانی ال‌جی چلنجر

ثبت نام برای دومین دور از مسابقات ال‌جی چلنجر از ۲۰ آبان آغاز شده است و تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد. 

پاییز، آغاز رقابت

زمانی که ثبت نام افراد شرکت کننده در اوسط آبانماه ماه آغاز شود، شرکت کنندگان در گروه‌های 4 نفره در مورد موضوع سفر، برنامه و طرح کاری خود تصمیم گیری می‌کنند. طرح‌های پیشنهادی ارائه شده در وب سایت LG Global Challenger بررسی و تیم‌های برگزیده برای مصاحبه انتخاب می‌شوند. از این میان تنها 30 تیم قادر به کسب افتخار برای تبدیل شدن به اعضای رقابت کننده در مرحله فینال هستند.

photo_2017-11-25_07-49-59

زمستان، کسب افتخار

در نهایت 30 تیم برتر به عنوان نامزدهای رسمی این رقابت به همراه تعدادی از اساتید در مراسم معرفی حضور پیدا می‌کنند. مدیر عامل شرکت ال‌جی در ایران و مدیران دیگر شرکت‌های وابسته به آن در این مراسم حضور خواهند داشت. در انتهای مراسم 5 تیم، از تیم‌های شرکت کننده درLG Global Challenger براساس تعهدات، میزان عمل به آن‌ها و میزان علاقمندی انتخاب و معرفی خواهند شد. افراد انتخاب شده طی مدت 4 روز در دفتر ال‌جی تهران توسط بخش منابع انسانی آموزش داده می‌شوند. افراد در مورد چشم انداز ال‌جی، رویکرد جهانی ال‌جی، کار گروهی آموزش می‌بینند تا به یک LG Global Challenger واقعی تبدیل شوند.

photo_2017-11-25_07-49-47

بهار و تابستان

پس از انتخاب زمینه سفر تحقیقاتی شرکت کنندگان می‌توانند موضوع سفر تحقیقاتی را متناسب با زمینه انتخابی سفر ، انتخاب کنند. طول دوره این سفر، بهار و تابستان به مدت 13 شب و 14 روز خواهد بود. گروه ال‌جی این افراد را تحت حمایت کامل مالی از جمله تامین تمام هزینه های رفت و آمد، هزینه اقامت، بیمه وسایر فعالیت‌ها قرار خواهد داد. دراین پروژه، همه تیم‌ها فعالیت‌های خود را از طریق فیلم، عکس و گزارش منتشر خواهند کرد. تمامی اطلاعات جمع آوری شده توسط شرکت کنندگان بر روی وب سایت LG Global Challenger آپلود می‌شوند. هر ساله در کره جنوبی نزدیک به 300 صفحه از مطالب اینترنتی منتشر شده مورد بازدید بیش از 1.7 میلیون بازدیدکننده قرار می‌گیرد.

photo_2017-11-25_07-51-18

نتیجه

به شرکت کنندگانی که سفر آن‌ها به اتمام رسیده است، یک فرصت یک ماهه داده می‌شود که گزارش کتبی خود را از نتایجی که بدست آوردند تنظیم کنند. بعد از بررسی و ارزیابی گزارش‌های ارائه شده، به تیم برگزیده طی یک مراسم، کمک هزینه تحقیقاتی نقدی اعطا می‌گردد. علاوه بر این برای یک دوره کارآموزی در ال‌جی معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری

پس از اهدای جوایز، گزارش‌های این سفر تحقیقاتی به صورت کتاب جمع‌آوری شده و به کتابخانه‌های عمومی، دانشگاه‌ها و شرکت‌ها اهدا می‌شود تا به عنوان منبعی برای مطالعات و تحقیقات مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نسخه اصلی این گزارش ها در وب سایت رسمی LG Global Challenger برای استفاده همگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید