۲۹ آذر ۱۳۹۶

برند ThinQ؛ برندی جدید برای محصولات مجهز به هوش مصنوعی ال‌جی

این برند جدید راه را برای محقق شدن نگرش ال‌جی برای تبدیل به یک شرکت هوش مصنوعی انسان‌محور هموار خواهد کرد.

ال‌جی برند جدید ThinQ را برای تمامی لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و خدماتی که سال 2018 به هوش مصنوعی مجهزند معرفی می‌کند. محصولات و خدمات ThinQ ال‌جی قادرند از فناوری یادگیری عمیق و ارتباط بایکدیگر بهره ببرند و تنوع بالایی از فناوری‌های هوش مصنوعی را از شرکای دیگر و همین طور فناوری هوش مصنوعی خود ال‌جی با نام DeepThinQ به کار ببرند.

ال‌جی از اولین ابتکارات خود در زمینه هوش مصنوعی در نمایشگاه CES 2017 با معرفی DeepThinQ پرده برداشت و قابلیت اتصال به شبکه وای-فای را برای تمامی لوازم خانگی پیشرفته و ممتاز خود در امسال گنجاند. در ماه ژوئن، ال‌جی آزمایشگاه هوش مصنوعی خود را در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، تحت مدیریت فناوری این شرکت افتتاح کرد تا تحقیقات متنوع هوش مصنوعی خود را در فناوری‌هایی ادغام کند که قادر باشند با استفاده از صدا، تصویر و حسگر تشخیص دهند، استنتاج کرده و یاد بگیرند. آزمایشگاه‌ هوش مصنوعی ال‌جی در حال گنجاندن فناوری جدیدش در اولین دستگاه تهویه مطبوع هوای دنیا است که از هوای اطرافش یاد می‌گیرد و همین طور این فناوری در یخچال‌ها، ماشین‌های لباسشویی و جاروهای روباتیک ال‌جی به کار خواهد رفت.

بخشThinQ Zone  در غرفه ال‌جی واقع در نمایشگاه CES از 9 تا 12 ژانویه نمایانگر گستره وسیعی از محصولات هوش مصنوعی ال‌جی است که در سال 2018 عرضه خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید